Gravatar

#8711 Highland Park 15 år siden

Ja, det er en spøjs historie... hvordan kan man sove, mens man bliver tatoveret?! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8712 Nicki52 15 år siden

Highland Park (8711) skrev:
Ja, det er en spøjs historie... hvordan kan man sove, mens man bliver tatoveret?! :D


Fået en masse sovepiller?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8713 filmz-Utyske 15 år siden

#8711 -

Det gjorde hun så heller ikke. :)

Hun har indrømmet at hun ikke sov, men bare løj, fordi hendes far ikke reagerede så pænt på det, men det lykkedes da hende at få medierne til at korsfæste den stakkels tatovør.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8714 MOVIE1000 15 år siden

#8708 kender det alt ofr godt havde det sådan for 5 dage siden kunne ingenting spise eller drikke men jeg tvang mig selv pågrund af varmen havde det sådan en uge.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8715 Nicki52 15 år siden

#8714
Det er ulideligt. Håber jeg får det bedre i morgen for der skal jeg på ferie. Hellere forkølet end have ondt i halsen med ingen appetit.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8716 Highland Park 15 år siden

#8713: Det havde jeg også svært ved at tro på.
Ja, det er synd for tatovøren, som tilsyneladende blot har gjort, hvad han fik besked på.
Så kan hun lære at få en skitse først!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8717 Takfornu 15 år siden

#8706 -

God bedring med ryggen og god fornøjelse med Filmen/dokumentaren eller hvad man nu skal kalde den :)

# 8707 Ja, velkommen tilbage - kunne du ikke undvære os og vores saglige og saftige forum ;)

# 8708 God bedring os' t' dig :)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8718 filmz-jonasgr 15 år siden

Nå så er der endnu en der er blevet skudt på Nørrebro. Fang alle rockere og tilknytningsklubber og indvandrerbander. Dem som man kan finde frem til vel og mærke. Kast dem ud på en øde ø og lad dem skyde sig selv ihjel derude så vi andre kan blive fri for dem.

Så kan vi andre blive fri for dem og ingen vil beklage sig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8719 filmz-Utyske 15 år siden

#8716 -

Jeg er blevet tatoveret et par gange og man skal være lidt mere end almindeligt bevistløs for at sove igennem den proces. Godt nok er menneskers smertegrænse forskellig, men tatovøren flytter jo konstant på "lærredet" for at kunne tegne bedste muligt og jeg kender ikke ret mange der kan sove, mens en eller anden har hånden i ansigtet på dem og samtidig stikker dem med en nål.

#8717 -

Takker, hvordan står det til med øjnene?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8720 filmz-Bruce 15 år siden

Tak for god bedringerne :)

#8717 Ja, håber også dine øjne er i bedring!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: