Gravatar

#8721 Highland Park 15 år siden

Utyske (8719) skrev:
#8716 -

Jeg er blevet tatoveret et par gange og man skal være lidt mere end almindeligt bevistløs for at sove igennem den proces.

Ja, men hvis nu man er sanseløst beruset... Jeg mindes hvert fald en rædsel af en "Anja & Viktor"-film, hvor Viktor i sin fuldskab får en tatovering, han efterfølgende bittert fortryder.
Eftersom den serie består af hyperrealistiske film, må det kunne lade sig gøre. For naturligvis vil en tatovør ved sine fulde fem og med den faglige stolthed i behold tatovere ethvert stangstivt fjols, der dukker op i butikken.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8722 Bony 15 år siden

Selvfølgelig var jeg ikke stangberuset, men jeg nød lige at få en kold pils med min forrige tatovør når jeg var afsted. Min nye hverken drikker eller ryger, så der får jeg kun kaffe. Hehe..

Men ja, historien om at hun skulle have "sovet" i stolen, var simpelthen så langt ude at det lugtede langt væk af and fra starten af. Den troede jeg sgu aldrig på. Som Kadann siger, så flytter han sig rundt om "lærredet" og ikke nok med det, så gør det alligevel pænt nas når de tørrer overskydende blæk væk. Jeg har nu aldrig fået lavet i hovedet, men jeg kunne aldrig, og jeg gentager, aldrig nogensinde falde i søvn i stolen.

EDIT: Hov, nu skrev jeg "Kadann", men mente selvfølgelig Utyske. Det var lige en tanketorsk. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8723 Guts 15 år siden

Må også tilslutte mig. Jeg har også været under nålen, og at falde i søvn var nok det sidste jeg kunne finde på under seancen. For som jeg plejer at sige, så kan man sgu godt mærke at der sker noget. Var kun pænt afslappet da der skulle laves skygger. Det var egentlig ikke så slemt. Der kunne jeg godt lukke øjnene og slappe af....MEN at sove....No way!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#8724 filmz-Utyske 15 år siden

#8721 -

Der er enkelte tatovører med en blakket moral, der tatoverer folk der er ufatteligt stive - et sæt af mine venner har dog fundet en tatovør engang, hvor de begge var stive og fik lavet en stregkode fra en Guld Tuborg. Det skal siges at tatovøren også var kampestiv, så de findes.

Og tatoveringen ligner selvfølgelig noget der er løgn.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8725 Takfornu 15 år siden

# 8719 & 8720 Det går faktisk OK, men efter en dag på arbejde er jeg ikke meget værd, og kan se noget men det er langt fra godt. skal fortsætte i behandling minimum i 2 måneder endnu. Så det fleste aftener går med bare at ligge og lytte musik eller gensyn med serier/film jeg sagtens kan falde i søvn til :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8726 filmz-Bruce 15 år siden

Til info. For første gang, kan Highlander nydes i en god version. Den nye blu-ray udgave er en fornøjelse og en klar forbedring af alle udgaver før denne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8727 elwood 15 år siden

#8726

That's Creppy. jeg foretrækker nu blot og læse hvad han skriver om på filmz, det andet der ahh det må du gerne holde for dig selv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8728 filmz-Utyske 15 år siden

#8726 -

Det glæder mig at høre, da jeg selv lige har fået den hjem. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8729 filmz-Bruce 15 år siden

#8727 Haha :)

#8728 Lyden skal jeg lige have tjekket, men billedet havede god detaljegrad og filmgryn var intakt. :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8730 PredatorX 15 år siden

.. ehh...

Jeg er altså ofte faldet i søvn når jeg er blevet tusset????
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: