Ahhh ja okay, den havde jeg ikke lige opfattet. Har ingen tattoos fået lavet i fjæset, og skulle det ske falder jeg helt sikkert ikke i søvn hehehehe
Og velkommen tilbage champ:-D
Nej, jeg tror heller ikke at jeg ville falde i søvn i det tilfælde, men jeg planlægger heller ikke at få nogle i ansigtet, da jeg gerne vil tjene penge resten af livet. :)
Takker. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#8731 Highland Park 15 år siden
Hehe...
#8732 Highland Park 15 år siden
Er du ikke bange for at falde ned fra træet? ;)
#8733 filmz-Utyske 15 år siden
I følge anmeldelsen på blu-ray.com er DTS-HD MA 2.0 sporet det bedste af de to. :)
#8730 -
Men hvor mange tatoveringer har du fået lavet i ansigtet? ;)
#8734 PredatorX 15 år siden
huh!? træet? hentyder du til at jeg er en abe? hva? hva? hva?
Ahhh ja okay, den havde jeg ikke lige opfattet. Har ingen tattoos fået lavet i fjæset, og skulle det ske falder jeg helt sikkert ikke i søvn hehehehe
Og velkommen tilbage champ:-D
#8735 Highland Park 15 år siden
#8736 elwood 15 år siden
Altså Self. kan man skrive dens ejers navn, men udover det så ?
F.eks. Jeg har spist for mange Kinder æg, og se hvad der er sket med mig, Ps. jeg var 2 meter før i tiden
Går og overvejer om han skal dekores lidt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8737 Bony 15 år siden
#8738 PredatorX 15 år siden
Ohh haha ja okay, erhm jo! Min tattoovør måtte give mig en flad engang fordi jeg begyndte at spjætte hehe. Og dét går jo ikke
#8739 filmz-Utyske 15 år siden
Nej, jeg tror heller ikke at jeg ville falde i søvn i det tilfælde, men jeg planlægger heller ikke at få nogle i ansigtet, da jeg gerne vil tjene penge resten af livet. :)
Takker. :)
#8740 Highland Park 15 år siden
Så løber folk ikke skrigende bort, når de ser ham nøgen.
Har du i øvrigt fået ham ud af kløerne på Post Danmark?