Gravatar

#8771 Highland Park 15 år siden

#8768: :)

#8769: Lå han bare og flød? Så afleverede I ham forhåbentlig på hittegodskontoret. Der er masser af forladte ungkarle i denne verden...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8772 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg sidder og ser "Penn and Teller: Bullshit!" - rigtig god underholdning, især når de går efter religiøse tosser.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8773 filmz-Bruce 15 år siden

I disse timer bliver min næste kone født og om 27 år, så skal vi giftes. Hvis jeg nu bare kunne få hendes kontonummer til børneopsparingen, så hun har medgift til brylluppet. Damn jeg må ringe og spørge Morgan Freeman, hvad han gjorde!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8774 Takfornu 15 år siden

# 8766 - Held og Lykke med din far - og husk nu at ringe hvis du har bru for at få luft eller luftet nogle af dine tanker :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8775 wimmie 15 år siden

#8774
Held og lykke til familien - håber det går som det skal :)


#8769> Fandt du og veninderne kun én fyr? Til jer alle?
Lyder da som en drøm for ham :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8776 MOVIE1000 15 år siden

tak Navarre3, bruce og wimmie :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8777 Kruse 15 år siden

FUCK!!! Jeg skulle lige til at se "Sideways" som jeg købte i fredags i Stereo Studie, men da jeg åbner dvd-æsken er der ikke nogen dvd inden i!!! Der var ikke noget folie omkring, men der var et prisskilt som jeg fjernede inden jeg åbnede æsken. Jeg vil selvfølgelig tage ned og klage når jeg kan på tirsdag, men har jeg overhovedet en sag? For jeg kan ikke umiddelbart bevise at jeg ikke bare har fjernet den fra æsken. Det er satme en irriterende situation!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8778 Kruse 15 år siden

Arrrgh, jeg kom lige i tanke om at jeg fjernede deres stregkode-klistermærke bagpå, da jeg skulle bruge den rigtige stregkode til at registrere den i DVD Profiler. Nu er jeg i hvert fald sikker på at jeg ikke kan få byttet den i Stereo Studie. Så må jeg købe den igen en anden gang. Ganske irriterende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8779 Bates 15 år siden

Gå ned og snak med dem. Det kunne jo være at de var flinke mennesker :)
Gravatar

#8780 MOVIE1000 15 år siden

#8778 har du ikke en bon eller den som ekspedierede dig måske kunne huske dig. men jeg har prøvet en lignende situatiion i kvickly da jeg skulle købe Rune klan går large da jeg kommer hjem var der ingen næste dag tog jeg derhen for at høre hvad der var galt og de havde en del Rune klan dvd uden nogen disc så de tog imod den og de hentede en ny dejligt.

men med hensyn til personale i Stereo Studios i Esbjerg er der en dame der inde som evig og altid snakker til mig som om det var hendes eks mand, "når er det dig, og du vil gerne have Evil Dead II jah den koster 150". "150 er det ikke lidt dyrt, nææh den er joh også rimelig ny". "ARGGH". så gik jeg ned til blockbuster og fandt den brugt til 20 kr.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: