Gravatar

#8891 Takfornu 15 år siden

Gaaaaab ... sidder og rydder op i gamle sager og lukker en masse ned, da vi inden længe bliver slået sammen med en række andre enheder.

Her er så stille at man kan høre hvis en mus fes i et hjørne ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8892 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra Hi-Fi Klubben i Roskilde. Efter at have testet med min svogers subwoofer, blev det klart at det er min subwoofer der er død og ikke min nye receiver, så subben er blevet indleveret til rep.

Så må jeg "nøjes" med et 5.0 setup her i weekenden og bare gøre kablerne klar, så subben kan sættes til, når den vender retur fra rep.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8893 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige set den nyeste podcast med Peter Travers og det er da virkelig en mand som ikke kan døje Transformers 2 :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8894 Takfornu 15 år siden

# 8892 Surt show :( ... Så får du heller ikke så mange klager fra underboen ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8895 filmz-Utyske 15 år siden

#8894 -

Pyt, underboen er lige flyttet og min nabos børn støjer konstant, så hvis de vil brokke sig, kan de bare gøre det, så svarer jeg igen med toget fra "3:10 to Yuma". ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8896 Michael Andersen 15 år siden

#8880 Ja det gjorde det heldigvis. Jeg fik også gjort "Antichrist" klar, så nu venter jeg bare på at bn kommer fordi og ser den :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8897 filmz-Utyske 15 år siden

Så fik jeg koblet anlægget til igen, har fået renamet de forskellige kanaler og fået kørt Audyssey, så jeg kan få set lidt BD i morgen, til trods for den manglende sub og det lyder ganske acceptabelt. :)

Dog kan jeg undre mig lidt over at Denon ikke opper sig lidt mht. brugervenlighed af deres produkter. Hvis jeg ikke havde haft en Denon før, havde jeg sikkert brugt timer på at finde rundt i menuerne og det er virkelig stenet at Audyssey tester alle højttalerudgange, selvom man har defineret at man har et 5.0 setup og ikke et 7.1 setup.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8898 filmz-Bruce 15 år siden

#8877 Jeg kan ligefrem høre Klovborg Bio's motto:

En Klovborg film, tager den tid en Klovborg film skal ta' :)

Klipper man så også filmen "fra hinanden" efter brug, når den skal tilbage?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8899 filmz-Bruce 15 år siden

#8895 Den helt rigtige sekvens :) Da jeg så Mad Men igår, så jeg først et afsnit, ved volume -10 dB ca., men så startede DTS HD. MA 7.1 test sekvensen, da jeg valgte næste afsnit og ved den volume, fik jeg et chok, så jeg kastede mig forover :) Meget effektivt.

#8897 Ja selv om Denon har fået nye grafiske menuer på skærmen, så er de stadig ikke de bedste til brugervenlighed. Husk og sæt Dynamic EQ til og Dynamic Volume fra, så får du mere bonus fra LFE sporet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8900 Michael Andersen 15 år siden

#8898 Nemlig. Det er lidt et molboarbejde i forhold til de digitale film, som leveres på en harddisk: tryk på 'upload' og så senere 'slet' ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: