Gravatar

#8911 dyg 15 år siden

#8909 - Jeg har aldrig været den store Buffy-fan, så tidligere har jeg kun set enkelte afsnit.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8912 DarkLight 15 år siden

Hvorfor så købe det hele og ikke gøre dig den ære at se det hele ordentlig igennem så? ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8913 dyg 15 år siden

#8912 - Jeg har nu også kun lånt dem (sammen med Angel, som jeg ikke regner med, at jeg gider se).

Desuden, så har jeg da fulgt ret fornuftigt med i serien.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8914 MOVIE1000 15 år siden

har lige set dette utrolige sjove klip. det er ikke altid sjov at være i badeland:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8915 dolphinfriendly 15 år siden

Har lige gennemført "The Secret of Monkey Island SE" - første gang jeg løb det (oprindelige) igennem var i '92, og så ren nostalgi. :)

Gravatar

#8916 Batsy 15 år siden

ser tv og er på Filmz
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8917 Bates 15 år siden

spiser hassss
Gravatar

#8918 gi-jones 15 år siden

Har et af mine øjeblikke. Er dybt frustreret over hvor min karriere er på vej hen -> ingen steder :) Kunne godt tænke mig at komme i gang med noget nyt, men ved ikke hvor jeg skal starte. Goddammit jeg er ringe til den slags.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8919 MOVIE1000 15 år siden

ser mtv en serie jeg har fulgt med i 3 uger der hedder from g`s to gent`s ret underholdende.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8920 Thomsen 15 år siden

Er lige vendt tilbage fra en uge hos familien i Sønderborg. Savner allerede haven, skoven og havet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: