Gravatar

#8921 Herrguth 15 år siden

Jeg prøver at finde et godt spisested i KBH?
Nogen forslag?

Det skal være i nærheden af Imperial, og have OK priser og selvfølgelig lækker mad.
Jeg er ikke selv specielt kendt i København, i hvert fald ikke hvad angår spisesteder.
Gravatar

#8922 filmz-Utyske 15 år siden

Der ligger et lækkert græsk spisested på Fiolstræde, der er forholdsvis billigt også. Det tager vel små 10 min. at gå derfra og til Imperial.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8923 dyg 15 år siden

Kom lige til at se, at Ataris har slettet sin profil. Where have you gone?!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8924 Takfornu 15 år siden

# 8921 Der er flere - Hvad type mad og hvor meget vil du ofre ???
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8925 NightHawk 15 år siden

# 8913 -

Jeg er ved at runde min Buffy lynkavalakade af. Alle afsnit (på nær 5) er set på 1½-2 uger - Dvs. det meste har jeg set/hørt, mens jeg har lavet andre ting.

Jeg har aldrig været den store Buffy-fan, så tidligere har jeg kun set enkelte afsnit.

Desuden, så har jeg da fulgt ret fornuftigt med i serien.


Hmm, ja det gir så bare ingen mening for mig, at se en tv-serie på den måde og da slet ikke når det gælder så kompleks en størrelse som Buffy og for den sags skyls Angel. Hvis du har lavet andre ting imens de forskellige afsnit har kørt over skærmen, er du da gået glip af ufattelig mange detaljer ang. karaktererne og referencer frem og tilbage i tiden inden for de 7 sæsoners samlede historie, samt diverse metaforer osv., som er alfa og omega for at få den absolut bedste oplevelse ud af serien.

Synes, ligesom Darklight, at der er synd og skam du ikke gider ofre mere tid på serien og gi’ den en fair chance frem for at speede igennem den. Du går glip af så mange fede oplevelser og genistreger både manuskriptmæssigt, visuelt og skuespilmæssigt, at jeg sidder og mega ærgrer mig på dine vegne. Og nu hvor du har ”Angel” stående, så kan den på det varmeste anbefales at tjekke ud. Det vil du ikke fortryde. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#8926 Herrguth 15 år siden

#8922 Tak. Det sender jeg straks ud som et forslag til dem.

#8924 Jeg tror, mine venner er friske på det meste hvad angår madtype. Prisen må nok gerne holde sig på under 200 pr. person.
Gravatar

#8927 Thomsen 15 år siden

#8921 -

Jeg kan varmt anbefale klassikeren Atlas Bar på Larsbjørnstræde 18. Det ligger ca. 5 minutters gang fra Imperial på den anden side af Rådhuspladsen i det, man kalder for Pisserenden. Virkelig god mad til meget fornuftige priser. Det er en god idé at bestille bord.

http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/atlas-bar

AOK har af en eller anden grund opført dem som vegetarrestaurant, og de har da også et ret stort udvalg, hvis man er til den slags. Men de har altså også lige så meget med kød. Der er menukort på deres hjemmeside: http://www.atlasbar.dk/default.aspx

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8928 davenport 15 år siden

De har da noget at vælge imellem.... Krokodille?????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8929 filmz-jonasgr 15 år siden

Sidder og morer mig lidt over de hademails som Brian Orndorf får: http://www.brianorndorf.com/2008/10/hate-mail-1021...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8930 mr gaijin 15 år siden

#8928 Grønt kød! Det er det eneste kød, vegetarer må spise.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: