Gravatar

#8971 elwood 15 år siden

Forsøger og få liv i min pc igen gider kun og komme til bios, og ikke videre, har prøvet resat Og pille kort og kabler fra intet ser ud til og virke pæn træls! Og så har den gamle beslaglagt min fredag har han lige sagt, skal til Ålborg og hente bil med ham, da lastbilen er ibrug intet jeg heller vil end køre hjem fra Ålborg fredag aften i en fremmed bil.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8972 MOVIE1000 15 år siden

´lægerne har lige ringet igen og har sagt at det var forkert nummer de havde trykket ind. hvordan kan de fejle med sådan noget. det er gas skal afsted på onsdag i næste uge hvor min far vil blive operet senere samme dag:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8973 Kruse 15 år siden

Har lige fået set The Hidden Fortress fra mesterinstruktøren Akira Kurosawa. Helt igennem en fantastisk film! Og ganske sjov at se hvor George Lucas fik sin inspiration til Star Wars henne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8974 DarkLight 15 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8975 Thomsen 15 år siden

Har lige set et par afsnit af Twin Peaks sammen med kæresten. Vi er ved at se hele serien. Jeg har faktisk aldrig set mere end første sæson før, så det er ret spændende. Vi er også begge to overraskede over, hvor sjov den egentlig er indimellem. Sådan husker jeg den slet ikke.

Nu står den på Supernatural på 3 Puls. Må hellere finde noget at aflede mig. Kom lige til at bestille en større stak film, bare fordi jeg lige skulle låne kærestens computer for at tjekke mail (min egen er desværre på værksted).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8976 Bony 15 år siden

Jeg blev netop færdig med Watchmen tegneserien her til aften og hold da op. Aldrig har jeg læst så helstøbt en tegneserie som denne. Der er kælet for historien, detaljerne, alt simpelthen. Mesterværk!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8977 filmz-Utyske 15 år siden

Er der nogen der kan huske om amazon.co.uk trækker pengene for en vare ved bestilling, eller ved afsendelse?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8978 MOVIE1000 15 år siden

jeg er lige kommet hjem fra kvickly har købt
The ring + the ring 2 box (25 kr)
Tintin og hajsøen (20 kr)
Fredag den 13. (180 kr)
lige nu skal jeg bare se nogle indlæg her på filmz også skal jeg på arbejde. når jeg er kommet hjem regner jeg med at se Fredag den 13. eller skal jeg vente til i aften?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8979 cyberzed 15 år siden

#8977 Min sidste ordre trak de ved afsendelse
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#8980 davenport 15 år siden

Har det skidt, føles som influentza der sætter igang, og jeg har ferie fra fredag... Det vil være årets uretfærdighed, hvis det sker! Jeg har fortjent det her!
Tiden snegler på arbejde. Her er stort set tomt, og da jeg har en samtale kl. 14, kan jeg ikke bare pakke mit lort og skride. Træls!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: