Gravatar

#8961 lagoni 15 år siden

#8596 - lyder godt, held og lykke.

Mission Søsternørd er ved at være slut, min lillesøster er helt bidt af Battlestar Galactica. Hun så hele første sæson her i weekenden og sidder nu med abstinenser og er sur over cliffhangeren. Ahh, indoktrinering er en dejlig ting :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8962 wimmie 15 år siden

#8961

Hehe...ja, jeg husker godt de dage hvor jeg prøvede at give min lillesøster en god filmsmag - det gik da nogenlunde; jeg kan da huske at hun synes vældig godt om Aliens selvom hun bare var en lille teenager med hang til Chad Michael Murray-film ;)

Anyway, min leder ringede til mig i går og spurgte om jeg ikke ville holde fri i dag, og det ville jeg da naturligvis :D
Trænger også til at slappe lidt af ovenpå en sjov men hård polterabend i lørdags.

Jeg blev klædt ud som malkepige (og kæresten som ko)

Smukt, ikke?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8963 Steffan Rasmussen 15 år siden

#8962 - Der har vi jo dit nye profilbillede.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8964 wimmie 15 år siden

Haha...as if! ;p


Det skal lige tilføjes at billedet er taget efter 2 timers kørestolsbasket - som er sjovt men overraskende hårdt :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8965 gi-jones 15 år siden

Tak for ordene drenge. Må nok indrømme at jeg i bakspejlet sikkert ville have modereret min henvendelse til ham en anelse, havde jeg vidst hvilken type han var. Godt nok var han et fjols, men ligefrem at kalde ham det var måske ikke det klogeste jeg har gjort. Han fortjente det dog. Det gik desværre hårdest udover min kæreste der blev ret forskrækket. Jeg blev mest bare utrolig vred efterfølgende :)

Evermind: Han gik jo desværre før politiet dukkede op, og jeg sagde sådan set selv til dem at jeg ikke synes de skulle komme stormende. Det var mest min måde at forsvare mig på. Det var lige et par sekunder hvor han stod og overvejede hvorvidt jeg bluffede ham. Velkommen hjem forresten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8966 evermind 15 år siden

gi-jones (8965) skrev:
Evermind: Han gik jo desværre før politiet dukkede op, og jeg sagde sådan set selv til dem at jeg ikke synes de skulle komme stormende. Det var mest min måde at forsvare mig på. Det var lige et par sekunder hvor han stod og overvejede hvorvidt jeg bluffede ham. Velkommen hjem forresten.


Heldigvis virkede det da og fik idioten til at skride. Men aergerligt, at det skulle slaa skaar i aftenen.

Og jeg er ikke hjemme endnu, foerst i overmorgen. Smuttede bare ind forbi en lokal netcafé. Men selv om her er laekkert, er jeg sgu begyndt at savne DK. Det er praktisk talt umuligt at opstoeve dvd'er eller BD'er i Puerto de la Cruz, paa trods af, at de saelger afspillere (isaer baerbare) i hver 3. butik. Saa kan man jo godt taenke lidt over, hvad de egentlig skal goere godt for ... Var i hovedstaden et par dage, hvor der var masser af film, men paa ingen maade til konkurrencedygtige priser.

Saa er det da meget fint med solskin, palmer, papegoejer etc., men vi ved jo alle sammen, at det i laengden intet betyder, hvis der ingen film er!! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8967 wimmie 15 år siden

Hehe....måske der er derfor mine ferier altid går til USA? ;P

Ingen chance for ikke at kunne opstøve film dér.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8968 gi-jones 15 år siden

#8966: Nå, men så kan du jo glæde dig til at komme på ferie herovre ved Onkel Jonas :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8969 evermind 15 år siden

#8967
Forhaabentlig faar jeg fundet ud af noget i dén retning naeste aar. Jeg har ogsaa taenkt mig lige at snuse en ekstra gang i HMV-butikken i Stanstead lufthavn paa vej hjem. :)

#8968
Hehe, Onkel Jonas. :) Jamen, dét kan du roligt regne med, at jeg goer! :)

Fandt du ud af noget med den SFO, btw?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8970 Herrguth 15 år siden

Thomsen (8927) skrev:
#8921 -

Jeg kan varmt anbefale klassikeren Atlas Bar på Larsbjørnstræde 18. Det ligger ca. 5 minutters gang fra Imperial på den anden side af Rådhuspladsen i det, man kalder for Pisserenden. Virkelig god mad til meget fornuftige priser. Det er en god idé at bestille bord.


Ja, det blev så Atlasbar der vandt afstemningen. Så tak for tippet.
Glæder mig til at prøve det i morgen.

Skriv ny kommentar: