Gravatar

#891 Benway 16 år siden

Også et stort tillykke til Davenport herfra. :)

#888 Perfekt! :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#892 mr gaijin 16 år siden

Laenge leve Davenporteren!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#893 davenport 16 år siden

Tak tak tak :D
Jeg havde lige min protegé DarkLight til at skrive et tak, da jeg jo ikke længere kan bruge filmz på arbejde, som sagt.
(Tak DL - der venter dig ingen straf i efterlivet. Du er hermed benådet!)

Det har været en almindelig dag, dog var jeg mere motiveret end normalt. Nok fordi jeg er blevet ældre, og dermed mere ansvarsfuld.
Men det store slag står i morgen tidlig:
Min chef kommer og afholder en samtale med mig kl. tidligt, omkring en evt. fastansættelse. Jeg fik jo ansættelse til oktober, da hun nok ville se om jeg blev stresset igen. (Det gjorde jeg så ikke; hvis jeg slapper mere af, kommer der dej i mine underhosen!)
Og jeg vil da også forlade mig på at omtale min løn, da jeg erfarer at en kollega tjener 5 kilo mere end mig for det samme stykke arbejde. Den går ikke, Grandberg!

Nå, den observante læser vil have lagt mærke til at den ene halvdel af dagen i dag var fyldt med sol (min skyld), og skybrud resten af dagen (de andres skyld).
Som det er de få forundt at vide, så er jeg født kl. 9.10, så det understreger, at jeg har været ordentlig i det forgangne år.

Og nu kommer familien om lidt, til boller og æblekage. Her dufter som en søndag hos mormor...

Ha en god aften, og PM mig for en adresse til gaven.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#894 Yoda 16 år siden

#893

Ingen PM nødvendig!

Jeg har sendt grisen. Den kommer med landposten i morgen ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#895 davenport 16 år siden

Hæ hæ

Rettelse: Protegé er sådan et grimt ord. Vi retter hermed til Charge d´affairs !!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#896 tiany 16 år siden

Man behøver vel ikke nogle adresse, man skriver på Davenport - Stenderup - så mange mennesker bor der jo heller ikke derude, så landposten finder nok ud af hvor den skal hen ;)
Valar morghulis
Gravatar

#897 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Ja, de har vel hvert deres postnummer?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#898 elwood 16 år siden

Tillykke til davenport også herfra skal det lyde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#899 wimmie 16 år siden

noooo! verden er uretfærdig! Vi tager hjem fra Toronto den 5. september om eftermiddagen...samme aften kl. 21.30 er der på festivallen galla-premiere på "Burn after Reading" - der røg min chance for at se Brad Pitt eller George Clooney (eller nogle af de andre talentfulde stjerner) :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#900 wiseguy 16 år siden

Selvfølgelig også TILLYKKE til Davenport herfra ;o)

Ellers er jeg lidt små knotten!! jeg er ret sikker på, at min "Sarah Connor Chronicles" er "gået tabt" i posten. Axel afsendte den 6.!! Så lang tid plejer der sku ikke at gå fra deres side, normen er vist 7-8 dage :o(

Ja og så sidder jeg og laver indbydelser til lille-pigens barnedåb.

Senere står den måske på "Frontier(s)"
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: