Gravatar

#9001 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder stadigvæk med gåsehud over brødrene Schlecks opvisning i dag. De klart stærkeste i dag og så var de endda så heldige at Contador troede han kunne sætte dem, men i stedet for satte Klödi.

I går et grimt styrt og en sorgens dag.
I dag en sejr og en glædens dag.

Det er det som jeg elsker ved cykling.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9002 Bony 15 år siden

Jeg sidder med et glas iskoldt Saaz Blonde og spiller lidt GTA IV. Ganske hyggeligt. :)

EDIT: Og det bedste ved det er næsten, at man ikke skal have så mange før man bliver fuld. Smager dejligt af humle og så er procenterne godkendt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9003 evermind 15 år siden

Jeg sidder og kommer mig oven på et par hårde ugers total afslapning. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9004 elwood 15 år siden

Holder sørgedag for min pc, der afgik for par dage siden, og igår var jeg hos en ven, hvor vi fik testet alt.

så nu er jeg igang med og "samle" ny pc
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9005 Thomsen 15 år siden

Jeg er træt af bananfluer.

Kæresten har i sin strålende visdom ladet et par skraldeposer stå i køkkenet i de 10 dage, jeg var i Sønderborg, med det resultat, at en koloni bananfluer nu er flyttet ind og holder fest. Alt hvad der hedder madrester, gamle dåser og affald er smidt ud, og køkkenet er vasket ned, og alligevel sidder der mindst 20 nye og skraldgriner af mig hver morgen - eller sådan føles det i hvert fald. Det er vist det, man kalder et Sisyfos-arbejde?

Gode råd modtages gerne.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9006 filmz-Utyske 15 år siden

#9005 -

Det tog lidt tid, men jeg havde stor succes med saftevand, kombineret med opvaskemiddel.

Du stiller noget saftevand eller sodavand i et glas, helst deromkring hvor de holder til, kommer et par dråber opvaskemiddel i glasset, hvilket fjerner overfladespændingen på væsken. Når fluerne lander på vandet for at drikke, kan de ikke holdes oppe af overfladespændingen og drukner.

Det tog mig en lille måneds tid at slippe af med mine, der var kommet ind med en chiliplante, men det lykkedes med ovenstående metode.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9007 elwood 15 år siden

Nå endelig lys foran, ikke med pc'en dog (kigger fortsat på hvilket bundkort jeg skal ha) men med hensyn til film i næste uge.

Skal til kittelcentralen imorgen og hente kitler, når Mr. Director finder ud af hvad han skal bruge.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9008 filmz-jonasgr 15 år siden

Det ser ud til at Imdb er ved at flytte meget af sit indhold over på Imdb Pro. Det er i hvert fald ikke muligt at se oplysninger på fremtidige projekter som er under udvikling.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9009 Thomsen 15 år siden

#9006 - Super tip! Det vil jeg fluks prøve. Tak skal du ha'! :-)

#9008 - Ja, det har jeg også lagt mærke til. Det er en kedelig udvikling.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9010 tiany 15 år siden

Så er jeg hjemme fra Frankrig igen - det var gode 2½ uge, men det er sgu godt at være hjemme igen :)

Har forresten at opgivet at læse alle indlæg der er kommet i mellem tiden igennem :S
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: