Gravatar

#9081 Bony 15 år siden

#9079 - Haha, guld kommentar. Viser virkelig hvor indholdsløst mange menneskers liv egentligt kan være. Det er så nemt med den elektroniske babysitter for alle seende. "Hvad skal vi lave, jeg keder mig?", "kom, vi tænder for fjernsynet og zapper lidt rundt, så går tiden med det". Bevares, jeg zapper selv rundt, hvis jeg f.eks. er på besøg hos svigerforældrene. Men allerede efter fem minutter, går det op for mig, at der er det samme på alle kanalerne.

:)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9082 elwood 15 år siden

Jeg erforberedt til familie festerne jeg vil bare fortælle om 6 timers stuen eller de operation jeg har været "vidne" til det skal nok lukke munden på de fleste 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9083 Bony 15 år siden

elwood (9082) skrev:
det skal nok lukke munden på de fleste 8-)


#9082 - På nær wimmie og evermind der absolut vil se billeder af operationerne. Blood n' brains! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9084 evermind 15 år siden

Jeg tror, jeg fik styret mit behov som barn/teenager - der var en længere årrække, hvor jeg så noget nær alle serier, der kørte på DR og senere TV2. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9085 evermind 15 år siden

Bony (9083) skrev:
#9082 - På nær wimmie og evermind der absolut vil se billeder af operationerne. Blood n' brains! :D


Ja, Imageshack now or Imageshack later, elwood? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9086 wimmie 15 år siden

#9083 Naturligvis :D

Folk gloede altid mærkeligt på mig når vi så film der indeholdt blood&guts og jeg som den eneste råbte "Woohooo!"
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9087 dyg 15 år siden

Med en enkelt undtagelse, så har jeg det på samme måde som jer. Jeg vil ikke kalde mig asocial, men jeg har en ret genert/tilbageholdende natur, der gør, at jeg ikke ligefrem hopper ind i folk jeg ikke kender.

Undtagelsen er, at jeg er tosset med næsten al sport (på nær håndbold), så jeg har ingen problemer med at snakke om fodbold. Dog er min verden ikke skrænket ind til, at jeg kun ser sport.

Især film og musik betyder lige så meget for mig som sport, men alligevel er musik ikke det nemmeste for mig at snakke om, da min smag ikke er kompatibel med de fleste på min alder. Jeg er absolut ingen pop-dreng og har det bedst med enten metal eller musik fra 60erne og 70erne. Lidt det samme er gældende for min film-smag, da jeg heller ikke er nogen blockbuster-dreng (jeg har f.eks. hverken set Transformers 2, Terminator 4 eller Rocky 17 - Og 9 ud af 10 romantiske komedier kan rende mig i r****).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9088 MuManden 15 år siden

Woooow Fantastisk - Så er det altså ikke kun mig der har det sådan til de familiefester(med få undtagelser) Det var da egentlig rigtig rart at vide, så er det jo ikke engang sikkert at der er noget galt med mig! :-0
Men jeg har jo også ligesom jer andre noget af den generthed der spiller mig et puds til sådan nogen familie arrengementer, som jeg ellers syntes jeg er kommet rimelig godt af med, med alderen, i min dagligdags omkreds(venner og arbejdskolegaer)

Jeg får næsten helt lyst til at møde jer, det kan da næsten kun blive sjovere end en familiefest! ;-) Eller en spilaften Bony? :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#9089 Kruse 15 år siden

Nåh, det lader til at vi skal igennem endnu et batman-cirkus i 2011.

Gary Oldman taler over sig.

Men det er selvfølgelig heller ikke overraskende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9090 filmz-Utyske 15 år siden

#9090 -

Så længe at ingen af hovedrollerne dør, så går det nok. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: