Gravatar

#9071 evermind 15 år siden

Hvad kan jeg sige andet end, at ... Oh you guys, jeg kender det så godt!

Jeg gider virkelig heller ikke forsøge at snakke med om fodbold og biler, og jeg får ofte nervøse trækninger, når folk sætter sig i nærheden af mig med deres spæde afkom på skødet ... Jeg er afgjort at den holdning, at børn burde komme til verden i en alder af 3 år, for inden da gør de mig egentlig bare ubekvem: Små tikkende bomber, der hvert minut kan skide, gylpe og vræle ... (jaja, jeg ved godt, det sikkert ændrer sig, hvis jeg selv får én, men indtil da kan jeg godt få noia på af andres!)

Så snart, jeg ikke selv har valgt selskabet, er det desværre med en vis risiko for at føle mig ved siden af, blive betragtet som sær, måske endda lidt tilbage i udviklingen. Voksne mænd går trods alt op i sport og biler, ikke film og tegneserier, vel?

Nåja, jeg har nu alligevel aldrig syntes, der var noget sjov ved at opføre mig alderssvarende. Ikke engang som barn. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9072 wimmie 15 år siden

Hehe...og hvis DU synes at folk kigger mærkeligt hvis du begynder at tale om zombier så skulle du prøve at være pige - og tale om zombier :)
Folk på mit arbejde har stemplet mig som sær...sød og omgængelig...men helt klart sær på den nørdede måde.

Folk gispede næsten da jeg sagde at vi ingen TV-kanaler har men kun brugte vores TV til film og PS3 :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9073 evermind 15 år siden

Haha, jeg gider heller ikke at se fjernsyn. Det er ikke ligefrem fordi, det kan præstere noget, min filmsamling ikke kan gøre bedre! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9074 wimmie 15 år siden

Nemlig!
Og hvorfor følge med i en serie på tv og måske se ét afsnit om ugen? Det er da en skod-måde at følge med i en serie på....
Næh nej, en hel sæson ad gangen - eller flere - det er noget der duer ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9075 evermind 15 år siden

Right on! Jeg har grundlagt min filmsamling i protest mod, at andre mennesker skal bestemme sendetiden for og indholdet af min underholdning.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9076 wimmie 15 år siden

Fornuftigt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9077 Bony 15 år siden

Haha, præcis. Vores omgangskreds har også stemplet os som mærkelige fordi, at vi også har valgt ikke at have nogen parabol, antenne, kanaler eller generelt bare muligheden for at se TV. Efter deres mening så er det slet ikke "normalt" ikke at kunne have muligheden. Eller som en af mine veninder spurgte mig engang: "Jamen, har i intet TV-signal? Men hvad får i dog tiden til at gå med?". Der er altså andet her i livet end reklamepauser og genudsendelser. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9078 evermind 15 år siden

Slemt er det også, når der kører OL, Tour de France, EM, VM, you name it, og gaderne er helt øde, og det er en veritabel umulighed at lokke nogen med på at se en film. Det er bare ikke gyldig undskyldning!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9079 wimmie 15 år siden

Hehe...jeg blev konfronteret af en meget forarget kollega med ordene "intet TV? Men har I da slet ikke noget liv?"

:P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9080 evermind 15 år siden

Du kunne jo prøve at forklare hende, at det er temmelig besværligt at få antennen til at sidde fast øverst på tipien ...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: