Gravatar

#9101 MuManden 15 år siden

#9094 Præcist, det ku godt nok blive hyggeligt og jeg er villig til det hele, både lægge stue til, samt og køre, når nu vi ikke bor længere fra hinanden.(selvom nordsjælland er et ret stort område) :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#9102 colocho 15 år siden

Har et lille bitte problem.. Inde i mine video/billeder mapper er der et stort grimt ikon nede til højre i selve mappen.. Nogen der ved hvorn man fjerner det?
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#9103 lagoni 15 år siden

Jeg er lige kommet tilbage fra træningscenteret - jeg er begyndt ta træne hevranden dag, er lidt stolt af det holder - og har lavet tzatziki. Jeg har fået perfektioneret min tzatziki-lavning efterhånden, så spiser det tit (til min kærestes store fortrydelse).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9104 mr gaijin 15 år siden

Jeg har lige været med til at knalde en svindler på mit job. Han trashede sit hotelværelse, tømte minibaren og smuttede ud uden at betale i morges. Heller ingen dækning på sit kreditkort. Hvad gør idioten så? Forsøger at komme tilbage om eftermiddagen og forlænge sit ophold. Vi smiler og sender ham selvfølgelig op på værelset, hvorefter vi ringer til politiet. Lige nu nyder han udsigten af byen fra bagsædet af en politivogn. Fjols.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9105 tiany 15 år siden

Har svigermekanikken på nakken over, at jeg ikke har noget fuldtidsarbejde.
Lige nu er planen at færdiggøre mit speciale, blive fyret fra mit fritidsarbejde og forhåbentlig finde noget fast og hvis det ikke er muligt må jeg jo på dagpenge. Men svigermekanikken er rigtig gode til at få mig, til at føle mig total dårlig over, at alt dette sker samtidig med at vi skal til at flytte i hus, da jeg reelt set risikere at stå uden penge i 3 måneder.

Så nu sidder jeg og glor jobannoncer, men der er ikke lige noget der siger wow og egentlig vil jeg heller koncentrer mig om at blive færdig med specialet.
Valar morghulis
Gravatar

#9106 lagoni 15 år siden

#9105 - hvorfor tre måneder? Jeg har ikke undersøgt det grundigt, men er den normale tid fra afsluttet studie til man kan få dagpenge ikke kun en måned?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9107 wiseguy 15 år siden

Suk!! ferien slutter i aften :o(
Nu vil jeg holde slik-orgie, inden det bliver trist hverdag igen, hvor jeg har indgået en pagt med lillemor: Nul slik og sodavand på hverdage :(

#9104 he he :o) way to go ;o) Så ka' han lære det...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9108 Kruse 15 år siden

Jeg har været ude på Blue Water Arena, og se EfB sende Brøndby tilbage til djævleøen med et 2-1 nederlag. Dejligt :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9109 gi-jones 15 år siden

#9105: Med fare for at blande mig her, så synes jeg det er en ekstremt dårlig grund til at have dårlig samvittighed. Hvis du og din kæreste virkelig synes det er et problem, må du kigge på det, men det kan sgu aldrig være svigerforældrenes hovedpine. De skal bare stikke piben ind :)

Under alle omstændigheder kan du vel kigge på at få noget fast arbejde (evt i et skodjob i starten) når først studiet er færdigt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9110 evermind 15 år siden

Har endelig fået set Watchmen: Director's Cut - yes, det lykkedes! Og det var smukt! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: