Gravatar

#9271 Bobby Singer 15 år siden

#9267: Det er jeg glad for at høre MOVIE1000 :)
Idjit
Gravatar

#9272 filmz-Bruce 15 år siden

#9267 Ja det var da en formidabel nyhed!!! Det er jeg glad for at høre på dine vegne!!! Nu må I have en god weekend :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9273 Highland Park 15 år siden

Thomsen (9266) skrev:
... mine elleve myggestik...

Pas på bananfluerne ikke lægger æg i dem. :P

Godt at høre Movie1000 - du må ha' en god fest. Jeg krydser fingre for, at de fik fjernet det hele. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9274 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja det var da godt at høre Movie1000. Så kan I forhåbentlig slappe lidt af igen :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9275 Bobby Singer 15 år siden

Min 10 måneder gamle niece har lige fundet ud af, at hun kan hive magneterne ned af køleskabet, så det hygger hun sig lidt med for tiden :D
Idjit
Gravatar

#9276 tiany 15 år siden

Er endelig kommet i gang med specialet igen, her efter ferien. Det er nok også på tide, eftersom der kun er 3 uger til jeg skal aflevere. Har fået fjernet endnu et punkt på min to-do-liste, så nu mangler jeg vist kun omkring 15 sider.
Men er begyndte at regne med at de sidste 2 uger bliver total hektiske, selvom jeg forhåbentlig kan nå at blive færdig med at skrive i næste weekend.

Men i dag blev det lige til 1½ side og det er godt nok, heldigvis mangler jeg ingen fulde afsnit (ud over konklusionen), dette hele er bare afsnit der skal færdiggøres.
Nu vil jeg bruge aften på at se lidt film og få lavet en fancy forside til mit speciale.
Valar morghulis
Gravatar

#9277 Thomsen 15 år siden

#9273 - Ha, de er da heldigvis udryddet gennem effektiv biologisk og kemisk krigsførsel (= saftevandstricket beskrevet længere oppe) :-)

Det var dejligt at høre, Movie1000. Så er der forhåbentligt også plads til at slappe lidt af i sommerferien til dig.

Nå, jeg fik endeligt min Mac tilbage fra reparation, og endnu engang har det vist sig at være en fornuftig investering for mig at købe en udvidet forsikring uden selvrisiko. Reparationsomkostningerne beløb sig nemlig på vanvittige 5379 kroner! Men for dem fik jeg så også skiftet begge blæsere, dvd-brænderen, batteriet og hele kabinettet. Nu skulle den forhåbentligt være i tiptop stand til Snow Leopard snart kommer.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9278 elwood 15 år siden

Kommet hjem fra min sidste Zombie dag idag, så imorgen hvor det for alvor går løs, vil jeg være på vej mod Ålborg til noget bryllup zzzzz.

men hygligt lige og hilse på evermind igen 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9279 dyg 15 år siden

#9278 - Elwood! For hulen da! Hvem skal jeg så spise?

Jeg sidder lige og glor busplaner, for at finde ud af, hvordan man nemmest kommer til Zombieland (aka. Højbjerg) kl. lort en lørdag morgen. Man skal godt nok tidligt op for at være zombie...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9280 elwood 15 år siden

Evermind er der ude, og gi-jones kan du sætte tænderne i også.

Nåja og vores skuespillerinde Maja, der er rigeligt og guffe i 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: