Gravatar

#9261 davenport 15 år siden

Som det nok ikke er gået nogens næse forbi, elsker jeg også øl.
Vi skal lige have det straight her: Light Beer er ikke lig alkoholfri øl. Da jeg boede i Florida, var det bedste i varmen, at få en Miller Light. De glider nemt ned, og giver ikke så meget slim i halsen. Tror den er på omk. 4% såvidt jeg husker, så det er ikke langt fra en almindelig pils.
Så det var vidst kun Biden, der var en kælling her..

Men hvor er det fedt at se. Så folkeligt. Han har virkeligt fået lavet om på nogle ting i USA. Det er vildt nede på jorden, og det klæder bare landet SÅ godt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9262 Takfornu 15 år siden

Sidder og reflektere over det sidste års op og nedture, skift på arbejde ... efter jeg lige har modtaget en trist mail fra en ven i Amerika. Det kan godt være jeg fysisk er her i Danmark men jeg kan mærke, at jeg metalt er derover det meste af tiden :)

For pokker - der må findes et eller andet jeg kan gøre for at få et fast arbejde derover ?

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9263 davenport 15 år siden

Hvad med at kontakte hele netværket i US, og give et tilbud på medarbejdercoaching til alle de virksomheder, dem du kender arbejder på?
Simpelthen opbygge et kundekartotek, og når det er etableret, så rejse afsted og start op fra day 1?

Så er problemet nok en arbejds og opholdstilladelse, men går det ikke ret nemt når du er amerikansk gift?

Bare lige en strø-tanke... :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9264 Takfornu 15 år siden

# 9263 Goog thinking ;)

Nej desværre ikke for vi er ikke gift i Amerika !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9265 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige set et afsnit af Family Ties, hvor Tom Hanks medvirker. Det er lidt sjovt at se ham i en af hans tidlige roller. Allerede dengang kunne man se at han var et lovende talent.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9266 Thomsen 15 år siden

Har lige været i sommerhus et par dage med min søster og min niece. Vi fandt ud af, at vi ikke var særligt gode til at grille (vi kommer også fra en totalt grillinkompetent familie), til gengæld fik vi drukket gode mængder rødvin og bagtalt vores forældre. Bortset fra mine elleve myggestik og mit gigantiske nederlag i børne-matador, så var det sgu ret hyggeligt.

Åh ja, STORT tillykke til Wimmie! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9267 MOVIE1000 15 år siden

SÅ er jeg hjemme i 3 timer skal snart afsted igen.
Min far blev opereret i onsdags kl 12:00 allerede kl 15:15 vågnede han kl 17:00 var han oppe og gå en tur. han var rigtig glad og frisk har aldrig set ham så frisk før han kan lettere trække vejret nu. vi ved ikke om de har fået det hele med men det regner vi med. han har nemlig sagt ja til en ny undersøgelse som bliver holdt hemmeligt. den går ud på hvilken måde der lettest at operere med. men vi regner med at han kommer hjem imorgen eller i overmorgen.
og nu skal jeg pakke til familie fest:)

når ja TILLYKKE WIMMIE
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9268 davenport 15 år siden

Dejligt at høre Movie1000 :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9269 Takfornu 15 år siden

Hvor dejligt at høre for jer Movie1000 :) - Ha' en go' fest :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9270 Bobby Singer 15 år siden

Har hjulpet min storsøster med at flytte fra København til Århus. Vi, mig, min far og hendes mand, startede i går kl. 10 og vi blev først færdige kl. 3.30 i dag. Det gjorde det ikke bedre at at de ejer titusindvis af bøger allesammen fordelt i 12 meget tunge kasser, som det er lige nu har jeg ikke lyst til at læse en eneste bog mere i mit liv! Derudover har de også rigtig mange skabe og reoler, de fleste kunne dog heldigvis skilles ad, på nær lige det tungeste skab, som tilfældigvis er et meget gammelt og antikt et af slagsen, der sjovt nok vejer 1000 tons. Så er rimelig smadret lige nu og skal til at have dagens første måltid, faktisk det første rigtige måltid, eftersom jeg ikke rigtig fik noget aftensmad i går, eller i dag er det vel, for det var der ikke tid til.

Over and out.
Idjit

Skriv ny kommentar: