Gravatar

#9291 MOVIE1000 15 år siden

#9290 for meget krampe.
jeg har lige undet ud af 2 ting
1. jeg er åbenbart blevet kåret som familiens computer nørd fordi der var en der så mig spiller et spil der hedder Battleground.
2. jeg er åbenbart den eneste i familien som vil sove længe.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9292 Thomsen 15 år siden

Ha, det kender jeg. Min far har et patologisk behov for at stå op kl. 7 (det er vel og mærke, efter han er blevet pensioneret. Før var det kl.6). Han kan simpelthen ikke forstå, at nogen kan sove længere, eller at de vil.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9293 MOVIE1000 15 år siden

#9292 hvis jeg står for tidligt op har jeg ikke noget at lave halvdelen af dagen så er det sku rart at der er trådløs internet her ude i ødemarken.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9294 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder og lytter til det nye album fra Julian Plenti - Julian Plenti...is skyscraper.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9295 Thomsen 15 år siden

Lytter til Simpson/ Jørgen Leth-cd'en, læser og drikker kaffe.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9296 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg har lige fået en fantastisk email fra eBay om de ting som jeg kan gøre for at få mine penge tilbage fra min sælger. Desværre er det mere end 45 dage siden jeg købte varen. Men de er mere end villige til at hjæpe med kontaktinformationer og evt. politi eller hvis jeg vil lave en retsag ud af det. Jeg er noget overrasket over det fyldestgørende svar.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9297 dyg 15 år siden

Jeg sidder og spiser et par klamme BK-burgere, for jeg måtte gå fra Zombie-land helt uden at have spist hverken hjerner, tarme eller rosenkål... Dyb skuffelse!

Men det var sgu en sjov oplevelse at være zombie (og ikke mindst at gå på banegårdspladsen i itu-revet tøj og med blod over hele fjæset), det kan anbefales.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9298 Highland Park 15 år siden

#9291: Men krampe er jo zombiens pendant til vores finmotorik.

#9295: Lækkert, jeg ser også frem til at få lyttet til resten af den. Indtil videre har jeg kun hørt de numre, der ligger på deres myspace-side.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9299 tiany 15 år siden

Sidder og ser Top Gear - jeg elsker sgu de fyre :)
Valar morghulis
Gravatar

#9300 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder og ser lidt Weeds, for første gang. Det er dælme (elsker det ord) en sjov serie. Jeg elsker den form for grotesk og underlige form for humor. Det er oftest de alvorlige ting som er sjove, f.eks også i Six Feet Under. Jeg tror vi mennesker har et behov for en gang imellem at sige fuck døden.

Nogen gang ville man sgu ønske at mennesker ikke tog livet så pokkers alvorligt og laver nogle af de sjove og underlige ting man ser i serier som Weeds, Six Feet Under, Arrested Development, Simpsons etc.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: