Gravatar

#9301 filmzkim 15 år siden

Vidste i godt, at livet er en sygdom, og den eneste af slagsen der sikrer dig døden 100%
Vi lider alle sammen af den.
Gravatar

#9302 filmz-Bruce 15 år siden

Så er det jo godt, der er liv efter døden.

...og hermed fik tråden pludselig nyt liv og jorden går under ... gik under.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9303 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja lade os oprette en tråd, "liv efter døden" eller "jorden lever videre" :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9304 Bobby Singer 15 år siden

#9302 og 9303: God ide jeg går straks i gang.
Idjit
Gravatar

#9305 gi-jones 15 år siden

Så er jeg endelig tilbage efter dagens store zombieeventyr. Efter et mindre panikanfald i morges, da det gik op for mig at det var i DAG jeg ville komme til at stå og skulle håndtere 50 statister i fuld makeup og en tidsplan fra helvede, gik det vel alt i alt ret godt. Det var i hvert fald en oplevelse.

Samtidig er jeg vel nærmest personlig ansvarlig for her til aften at have oversvømmet Århus midtby med zombier. Jeg mødte i hvert fald et par stykke nede på Strøget senere der gladeligt spankulerede rundt i fuld makeup, og så også et stoppested med en god håndfuld af statisterne med hele krigsmalingen intakt :)

Blood'n guts - over and out.

PS.: Uhh, og så fik jeg endelig fundet en plausibel undskyldning for at bruge min megafon som instruktør. Det er nu noget ganske særligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9306 dyg 15 år siden

Jeg var forbi en kiosk i Højbjerg (mens jeg var i fuld Zombie-udklædning), hvor den meget chokerede kiosk-indehaver betjente mig, mens han kiggede forundret på mig.

Da jeg havde fået mine byttepenge tog han en køkkenrulle frem og gav mig (meget forsigtigt) to stykker papir fra den.

Jeg takkede pænt, men da jeg kom ud af kiosken var jeg færdig af grin... Hvad mon den stakkels mand har tænkt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9307 filmz-jonasgr 15 år siden

Sidder lige og ser den nye version af Poseidon og så er det jeg tænker. Hvem fanden siger lige til sin far "jeg går med Christian, han har friet til mig, vi skal giftes", mens man med høj puls spurter gennem et skib forfulgt af vand, ild og eksplosioner. Jeg vil nok nærmere sige noget i retning af "løb for satan".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9308 Takfornu 15 år siden

Har lige afleveret mit lille værk om Horror/Gyser film gemmem de sidste årtier. Jeg kan ikke lade være med at tænke om jeg skulle udgive dem som bog ;) ... Der er jo ikke så mange bøger på Dansk om disse :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9309 dyg 15 år siden

Jeg troede at man kunne slippe af med zombie-tilstanden ved at tage et langt bad, men efter at have spillet squash med sved i mærkelige farver, så må jeg nok indse, at eet bad ikke var helt nok!

#9308 - Det lyder da spændende!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9310 Thomsen 15 år siden

#9308 - Afleveret? Hvortil? Det er forhåbentligt noget, man kan komme til at læse?

Har også selv tumlet med idéen om en bogudgivelse. Det er - hvad? - 17 år siden, at Rikke Schubarts bog udkom, og den fokuserede stort set udelukkende på den freudianske læsning af horror og forbigik ved samme lejlighed næsten alt udenfor amerikansk/ engelsk mainstream-gys. Tiden må snart være moden til, at nogen tager handsken op.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: