Gravatar

#9391 DarkLight 15 år siden

Skal til Surprise i Lyngby i morgen for første gang siden jeg er flyttet. Bliver sweet! Håber på det bedste :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9392 elwood 15 år siden

god fornøjelse med Winnie & Karina

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9393 DarkLight 15 år siden

Er det mig den er til?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9394 elwood 15 år siden

Yep 8-)

Hvad sker der hvis du lander på rådhuset?
Gravatar

#9395 DarkLight 15 år siden

Ok, så forstår jeg den ikke? :)
Gravatar

#9396 elwood 15 år siden

Surprise går ud fra det er bio graf du taler om, så siger jeg god fornøjelse med Winnie & Karina, sku nok ha skrevet The Movie, men så var den ikke så subtle 8-)

Gravatar

#9397 DarkLight 15 år siden

Er det da den? Så er det ikke så meget en surprise længere, vel?
Gravatar

#9398 Bobby Singer 15 år siden

PredatorX (9381) skrev:
Sidder og smiler over hele ægget da jeg netop har modtaget min løsladelse, og kan helt uventet skride fra Horserøv... Imorgen!! FUCK YEAAA :-D

Nu har jeg ikke selv været inde og ruske tremmer, så ved selvfølgelig ikke helt hvordan det er, men kan da forstille mig at det må være en rimelig fed fornemmelse, altså at blive løsladt, ikke den del med at ruske tremmer ;)

Tillykke! :)
Idjit
Gravatar

#9399 filmz-Bruce 15 år siden

#3989 Hmmm måske man skulle sætte Midnight Express på, lige ankommet, for at sætte sig i dit sted! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9400 Highland Park 15 år siden

#9381: Tillykke med løsladelsen! Det bliver oven i købet varmt og solrigt de kommende dage. :)

#9397:
Det var en joke. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: