Navarre3, håber humøret bliver bedre snart - lader til du har byttet held med davenport, du skal nok vælge dine heldbyttere bedre i fremtiden :)
Selv er mit største problem lgie nu at jeg ikke kan redigere i min uddannelsesinformation på facebook og min spisebillet til filmfestivallen er væk, men det burde jeg nok komme over.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 794 Tak for de pæne ord - Ja, man skal sandelig være varsom når man sætter n "Byttes" annonce i diverse medier, og ikke mindst i Køb/Salgs tråden her :-(
Sidder og stener lidt på jobbet. Har lige indtaget et par klap-sammen-madder med Nutella og bestilt Eastwood's "Pale Rider" på BD fra Axel. Må hellere komme i gang med at lave noget...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Tilbage på arbejde efter endnu god film/Tv aften med die herren Jannikand und Bruce, med ikke kun med gode ting for øjet og øret, men også for næsen og ganen i form af lækker is, velsmagende øl og herlig Irish Coffee - Sandelig lækkert at få stimuleret (hvis vi skal følge snakken i det ene afsnit af Mad Men he he!) alle sanserne på en ganske almindelig mandag - Tak for en god aften drenge :)
#791 filmz-Bruce 16 år siden
#792 elwood 16 år siden
making some new friends I see 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#793 filmz-sanjo 16 år siden
#794 lagoni 16 år siden
Selv er mit største problem lgie nu at jeg ikke kan redigere i min uddannelsesinformation på facebook og min spisebillet til filmfestivallen er væk, men det burde jeg nok komme over.
#795 Michael Andersen 16 år siden
Ja fjollehoved, du stjal også min vittighed ;)
#796 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#797 Takfornu 16 år siden
#798 mr gaijin 16 år siden
Den uhøflige metode ville være at flække sammen af grin og sige "Hold kæft hvor er det nogle grimme Kinder-rædsler. Så kyl dem dog ud for helvede."
Jeg tror egentlig ikke, at kultur har så meget med det at gøre. Også i DK ville man nok nå længere med den høflige metode.
#799 wiseguy 16 år siden
Har lige indtaget et par klap-sammen-madder med Nutella og bestilt Eastwood's "Pale Rider" på BD fra Axel.
Må hellere komme i gang med at lave noget...
#800 Takfornu 16 år siden