Gravatar

#791 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg startede min rant her i 235 og så er der ellers fest.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#792 elwood 16 år siden

Just when I thought I was out... they pull me back in.

making some new friends I see 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#793 filmz-sanjo 16 år siden

Starter med mc kort i morgen, og skal købe (måske) en bike på lørdag. Så alt i alt, en fed fed uge :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#794 lagoni 16 år siden

Navarre3, håber humøret bliver bedre snart - lader til du har byttet held med davenport, du skal nok vælge dine heldbyttere bedre i fremtiden :)

Selv er mit største problem lgie nu at jeg ikke kan redigere i min uddannelsesinformation på facebook og min spisebillet til filmfestivallen er væk, men det burde jeg nok komme over.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#795 Michael Andersen 16 år siden

#780
Ja fjollehoved, du stjal også min vittighed ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#796 elwood 16 år siden

gnæk gnæk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#797 Takfornu 16 år siden

# 794 Tak for de pæne ord - Ja, man skal sandelig være varsom når man sætter n "Byttes" annonce i diverse medier, og ikke mindst i Køb/Salgs tråden her :-(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#798 mr gaijin 16 år siden

#787 Noget i retningen af "Skal vi prøve at se, hvad der sker, hvis vi putter disse tyve små plasticfrøer et andet sted end foran det antikke ur?".

Den uhøflige metode ville være at flække sammen af grin og sige "Hold kæft hvor er det nogle grimme Kinder-rædsler. Så kyl dem dog ud for helvede."

Jeg tror egentlig ikke, at kultur har så meget med det at gøre. Også i DK ville man nok nå længere med den høflige metode.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#799 wiseguy 16 år siden

Sidder og stener lidt på jobbet.
Har lige indtaget et par klap-sammen-madder med Nutella og bestilt Eastwood's "Pale Rider" på BD fra Axel.
Må hellere komme i gang med at lave noget...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#800 Takfornu 16 år siden

Tilbage på arbejde efter endnu god film/Tv aften med die herren Jannikand und Bruce, med ikke kun med gode ting for øjet og øret, men også for næsen og ganen i form af lækker is, velsmagende øl og herlig Irish Coffee - Sandelig lækkert at få stimuleret (hvis vi skal følge snakken i det ene afsnit af Mad Men he he!) alle sanserne på en ganske almindelig mandag - Tak for en god aften drenge :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: