Gravatar

#9411 Kruse 15 år siden

Tillykke til PredatorX med løsladelsen! Så må du hellere holde dig væk fra hashen. Eller i hvert fald holde dig væk fra hash i store mængder ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9412 dolphinfriendly 15 år siden

#9410 Afsnit 6 er for vildt - afsnit 7 giver dig åndenød. Ergo - "True Blood". :)

Gravatar

#9413 MOVIE1000 15 år siden

TILLYKKE PREDATORX
#9410 nu du nævner Watchmen så har jeg lige set den for første gang. jeg må indrømme at jeg blev skuffet havde regnet med masser af action og masser af effekter. men eller var den fin nok vil kalde den for en Superhelte krimi:). kunne bedste lide (har glemt hans navn). men superheltene var en smule kedelige de havde alle sammen de samme kræfter u´ndtagen Dr. Manhatten. et sjovt tist til sidst. 3,5/6

HELE DAGEN HAR JEG BØVLET MED MIN FUCKING BÆRBAR MIT S RYGER HELE TIDEN AF.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9414 rockysds 15 år siden

#9381 Tillykke med det, PredatorX! :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#9415 mr gaijin 15 år siden

Tillykke PredatorX! Godt at du når at slippe ud, før Rorschach når at slippe ind ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9416 PredatorX 15 år siden

Takker drenge!! Det varmer :-D

Yeah det er fandeme en sjov fornemmelse. Er totalt glad, men samtidig er det underligt... Jeg har rendt rundt og sagt farvel til folk herinde, der er jo en masse man har knyttet bånd til, og som man har vænnet sig til at være sammen med hver dag, og pludselig er man væk. Fra den ene dag til den anden.

Nu skal jeg bare pakke alt mit lort sammen.. det er helt utroligt hvad man ikke samler sammen på sådan et ophold:-D

Og jeg kan berolige jer med at det ikke er som i Midnight Express eller Shawshank Redemption:-D Og der er heller ingen Rorschach'er herinde hahaha. Han havde nok været pres at være på afdeling med. Tilgengæld har jeg gået op og ned af Brixtofte i en del måneder, men der er nok ingen sammenligning :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9417 elwood 15 år siden

Tilgengæld har jeg gået op og ned af Brixtofte i en del måneder, men der er nok ingen sammenligning :-)

Ahh den danske Mr. Red som ku skaffe alt, hvertfald rødvin 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9418 davenport 15 år siden

Satme godt at høre, PredX. Hjem til familien, og så i øveren ;)
Lad nu være med at fejre det med en pind udenfor slammeren ;)

Elwood - troede du mente Winnie & Katina - the movie... Blev forvirret... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9419 elwood 15 år siden

haha you whish!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9420 wiseguy 15 år siden

#9412 Nu har jeg først lige læst din post, men det endte med at jeg så afsnit 6 ;)

Jeg skal virkelig lægge bånd på mig selv for "kun" at se "True Blood" i små bidder.
Endnu et pletskud fra HBO. Castet er fantastisk, persongalleriet er totalt fucked up og så er jeg helt pjattet med genremix'et.

Lyd og billedsiden på BD-udgivelsen er desuden ren kræs :P
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: