Gravatar

#9431 mr gaijin 15 år siden

#9430 Jeg krydser finger for jer. Håber ikke, at det er noget alvorligt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9432 wimmie 15 år siden

Æv, uheld hele vejen rundt. Jeg håber virkelig alt går godt - både med konen og med ferien.

Vi har til gengæld lige fået den nyhed at hverken min mands (det lyder så spøjst når man er vant til at sige kæreste) storebror eller lillebror er i stand til at producere børn...
Ikke fordi vi har planer om børn lige pt., men hvis den dag kommer så er det nok noget han burde få undersøgt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9433 lagoni 15 år siden

Jeg leder efter en et målebæger med både danske og britiske mål (oz) på og jeg undrer mig over priserne. Jeg har fundet to og begge koster 200 kr. Af princip nægter jeg at gi' 200 kr for et målebæger i plastic (der skal mindst være lidt guldbelægning på så), når der står et næsten identisk med danske mål ved siden af til 60 kr. Forrykt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9434 mr gaijin 15 år siden

G.I. Joe er på 91% på Rotten Tomatoes i øjeblikket. Den skal selvfølgelig nok falde i de kommende dage, but still!

#9433 Kan du ikke bare købe det danske, og skrive markeringerne af fra det engelske med sprittusch? ;)
Gravatar

#9435 elwood 15 år siden

Prøver igen og tage mig sammen til og købe en TFT skærm til pc'en, havde tænkt på og lave et spontan køb idag eller imorgen, men jeg skal holde op med og læse diverse test, hvis ikke skærmen har overdrevet ghosting, bleeding eller andet hulumhej, ja så hylder den hvis man skruer ned for brigthness suk det skal ikke være nemt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9436 filmz-Bruce 15 år siden

#9434 Det havde jeg ikke ventet! Så skal den absolut ses!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9437 rockysds 15 år siden

#9434, 9436 Bliver spændende at se, hvad Top Critics (ingen på RT endnu) siger om den, da Paramount jo ikke press-screener yderligere og har udvalgt med sikker hånd, hvem der har anmeldt den indtil nu.

http://latimesblogs.latimes.com/the_big_picture/
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#9438 filmz-Bruce 15 år siden

#9437 Aaaah, lusket :) Godt fundet! Det bliver spændende at se, hvad top kritikerne siger :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9439 mr gaijin 15 år siden

#9437 Det forklarer en hel del :)
Gravatar

#9440 filmz-jonasgr 15 år siden

Som Peter Travers plejer at sige, at hvis det er en film de ikke bliver inviteret til at se er det for det meste fordi det er noget crap :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: