Gravatar

#9521 DarkLight 15 år siden

Suprise i Lyngby var "Headhunter" med Lars Mikkelsen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9522 elwood 15 år siden

Ahh mit næste bud havde været FAME 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9523 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja Berlin er en god by som turist, dog ikke en by jeg kunne tænke mig at bo i. Mange museer og andre historiske ting at studere. München kan jeg også godt anbefale, omend den naturligvis ikke er ligeså stor som Berlin og derfor ikke har ligeså mange ting at byde på. Der er dog altid det olympiske stadion, tårn, ja hele det olympiske område. Så er der også Dachau. Og angiveligt Hitlers yndlingsrestaurant :), som mærkeligt nok er en italiensk restaurant nu.

Rom har jeg desværre ikke været endnu. Milano er dog også en by jeg rigtig godt kan lide, naturligvis også fordi jeg holder med byens hold. Desuden kan jeg godt lide de fleste italieneres åbenhed. Det er en fryd at komme ind på en italiensk restaurant (altså i Italien) og man så kan få en god samtale, især når det drejer sig om fodbold.

Paris kan jeg også godt lide som by, skøn og flot by med mange historiske attraktioner. Personligt er jeg vild med området omkring Sacré-Cœur; Montmartre. Også en god grund til at se Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain. Desværre er mange af de parisiske indbyggere arrogante, men der er da nogle undtagelser.

Det er når man tager til sådanne steder, at man finder ud af hvor kedeligt og trist et land Danmark egentlig er.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9524 tiany 15 år siden

Jeg er nu mere en London-tøs - har tidligere været i Rom, Bruxelles og Paris, hvis vi kun taler de europæiske hovedstæder.
Men London står nu mit hjerte nærmeste, vidunderlig by.
Valar morghulis
Gravatar

#9525 Kruse 15 år siden

#9524: Enig! London er en fremragende by :) I det hele taget kan jeg bare godt lide det engelske folk, deres kultur og deres sprog.

Men Paris er bestemt heller ikke nogen kedelig by ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9526 wimmie 15 år siden

London er også min klare favorit. Rom er nu også skøn - men nu har jeg kun været der på studietur, så det gælder ikke helt. Det begrænser ens færden i byen; vil gerne dertil igen.
Paris har jeg stadig til gode - men Berlin eller Paris bliver næste destination :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9527 tiany 15 år siden

YEAH - I'M DONE!
Endelig er jeg færdig med specialet - det skal bare lige rettes og så skal jeg have skrevet et engelsk resumé - men yes - hold op hvor er jeg lettet :)
Valar morghulis
Gravatar

#9528 cyberzed 15 år siden

#9527 Husker stadig hvordan det føles når man får kvitteringen for at de har modtaget ens slutopgave :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#9529 wimmie 15 år siden

#9527 Wheeee :D
Håber du er tilfreds så.

Og ja, det er en dejlig fornemmelse af slippe af med sådan en byrde ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9530 Benway 15 år siden

Jeg er ligesom Thomsen også netop vendt tilbage fra ferie, og har ikke set en film i (gys!) en hel uge. Det føles helt underligt. Den slags kan heldigvis kureres. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: