Lige haft min gode ven på besøg, vi sluttede aften af med Be kind Rewind, meget sød lille film, og ide'en med og genindspille filmene var ret munter fundet på.
Jack Black's Ghostbusters sang cracked me up 8-)
Go lille film, som jeg skal ha skaffet hjem også (jeg gav den i føsdagsgave til min ven i år)
Mandag og torsdag står den så på Sommerdans foran musik huset, det skal nok blive hygligt, og mon ikke vi tager i byen bagefter 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg skal også starte på arbejde igen i morgen...*suk* Men jeg kan i det mindste trøste mig med at der kun er 1 måned til at jeg har ferie igen og at endnu en USA-tur venter :D Florida, here we come!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Min ferie slutter også i dag. Jeg føler mig snydt pga sygdom, det tog godt 1½ uge. Og så kom der lige en regning på bilforsikring på 4800,- som jeg har 2 dage til at betale. Aner ikke hvordan...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Wimmie--> Dejlige billeder. Jeg har også en svaghed for solsikker (hvilket sikkert er mistænkeligt som mand, but who cares...). Fantastisk kage! :-)
PredatorX --> Velkommen i friheden! :-)
Er lige kommet hjem efter en lille uge i Berlin. Spændende by med utroligt meget at se på, gode øl og ikke mindst karrypølser. Paris er stadigvæk nummer ét i min bog, men vi har helt sikkert ikke været i den tyske hovedstad for sidste gang.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Mens Life fokuserer mest på at hjælpe hjemløse, er der i New York f.eks. også Direction Man, som går rundt med bykort stikkende op af lommerne i sin neonvest og hjælper folk med at finde vej. [...] I London har Angle Grinder Man i flere år hjulpet med at skære parkeringsvagternes klamper af biler.
Citizen Prime i Utah hjælper børn. Master Legend fra Winter Park, Florida prøver at stoppe forbrydelser under opsejling. Metro Woman i Washington, DC forsøger at få folk til at bruge offentlig transport.
Sammenstød Terrifica – en af de få kvindelige superhelte – patruljerer på barer i New York for at beskytte berusede kvinder mod mænd med ondt i sinde.
Og i Clearwater, Florida er der en fyr, der slet og ret kalder sig Superhero, og som iført en tætsiddende rød lycradragt med knaldblå støvler og underbukser udenpå kører rundt i den sejeste røde superhelte-Corvette, der er udstyret med alskens smarte opfindelser, som blandt andet har hjulpet ham med at redde folk ud af forulykkede biler.
#9511 elwood 15 år siden
Jack Black's Ghostbusters sang cracked me up 8-)
Go lille film, som jeg skal ha skaffet hjem også (jeg gav den i føsdagsgave til min ven i år)
Mandag og torsdag står den så på Sommerdans foran musik huset, det skal nok blive hygligt, og mon ikke vi tager i byen bagefter 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9512 Nicki52 15 år siden
Nej, jeg startede den 28. juli. Er jeg ikke bare heldig? :)
#9513 gi-jones 15 år siden
#9514 mr gaijin 15 år siden
Er det ikke lidt for let? Der ville da være en større udfordring i at forsøge at finde ædru mennesker, der opfører sig normalt på Skanderborg :)
#9515 Kiksmann 15 år siden
#9516 wimmie 15 år siden
Men jeg kan i det mindste trøste mig med at der kun er 1 måned til at jeg har ferie igen og at endnu en USA-tur venter :D
Florida, here we come!
#9517 davenport 15 år siden
Og så kom der lige en regning på bilforsikring på 4800,- som jeg har 2 dage til at betale. Aner ikke hvordan...
#9518 Thomsen 15 år siden
PredatorX --> Velkommen i friheden! :-)
Er lige kommet hjem efter en lille uge i Berlin. Spændende by med utroligt meget at se på, gode øl og ikke mindst karrypølser. Paris er stadigvæk nummer ét i min bog, men vi har helt sikkert ikke været i den tyske hovedstad for sidste gang.
#9519 filmz-Bruce 15 år siden
#9520 Highland Park 15 år siden
Det skulle være en ganske særlig oplevelse.
Jeg har lige læst denne artikel:
Superheltene er trådt ud i virkeligheden
Aclyptico, Citizen Prime og Zetaman. Flere hundrede mennesker opfører deres egen version af tegneseriernes superhelte.
Et lille uddrag: