Jeg skal nok holde dig updatet hvertfald, hmm jeg må være dårlig til og læse, jeg prøvede lige hurtigt igår og google landskampen, og jeg fik det til den startede 17:00
men det var så blot mig der læste forkert, jeg krydser mine fingrer, ku være så fedt.
#9615 Du jo en ren Derren Brown! eller er det David Blaine, bytter altid rundt på dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Æv. Jeg savner Kbh. London er cool nok, men det er ikke et sted jeg kunne tænke mig at bøsætte mig resten af livet. Om halvanden måned er jeg dog på vej tilbage mod det danske.
Jeg stoler på dig så, og straks så min dag lidt lyser ud 8-)
Så mangler vi bare at det blir godt med solskin, så er det perefekt, men det må vi blot vente og se, men jeg holder dig updatet i fototråden, hvor jeg måske snart har nyt og skrive, skal forbi min fætter imorgen og låne sådan en Spyder dims, bare for lige og se hvo'en det her calibreings halløj virker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9611 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9612 Bony 15 år siden
#9613 elwood 15 år siden
#9614 dyg 15 år siden
#9615 Bony 15 år siden
#9616 elwood 15 år siden
men det var så blot mig der læste forkert, jeg krydser mine fingrer, ku være så fedt.
#9615 Du jo en ren Derren Brown! eller er det David Blaine, bytter altid rundt på dem.
#9617 dyg 15 år siden
#9618 filmz-Utyske 15 år siden
#9619 Corgan 15 år siden
#9620 elwood 15 år siden
Jeg stoler på dig så, og straks så min dag lidt lyser ud 8-)
Så mangler vi bare at det blir godt med solskin, så er det perefekt, men det må vi blot vente og se, men jeg holder dig updatet i fototråden, hvor jeg måske snart har nyt og skrive, skal forbi min fætter imorgen og låne sådan en Spyder dims, bare for lige og se hvo'en det her calibreings halløj virker.