Gravatar

#9611 elwood 15 år siden

skal nok lige se på det, kan du så ikke lige få flyttet landskampen her den 5 september, den skaber lidt problemer for mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9612 Bony 15 år siden

#9611 - Jeg kigger på det. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9613 elwood 15 år siden

Mr. Burns "Excelent"
Gravatar

#9614 dyg 15 år siden

@Elwood - Landskampen starter først kl. 20, så hvis dansen er fra 17-19, så kan jeg jo nok godt alligevel :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9615 Bony 15 år siden

Wow, jeg gjorde det ved tankens kraft! Stærkt! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9616 elwood 15 år siden

Jeg skal nok holde dig updatet hvertfald, hmm jeg må være dårlig til og læse, jeg prøvede lige hurtigt igår og google landskampen, og jeg fik det til den startede 17:00

men det var så blot mig der læste forkert, jeg krydser mine fingrer, ku være så fedt.

#9615 Du jo en ren Derren Brown! eller er det David Blaine, bytter altid rundt på dem.
Gravatar

#9617 dyg 15 år siden

Både Fifa.com og bold.dk siger kl. 20, så jeg tror den er god nok :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9618 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg har lige været på gaden, da brandalarmen gik IGEN på arbejdet og det er begyndt at blive en kende belastende.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9619 Corgan 15 år siden

Æv. Jeg savner Kbh. London er cool nok, men det er ikke et sted jeg kunne tænke mig at bøsætte mig resten af livet. Om halvanden måned er jeg dog på vej tilbage mod det danske.
Gravatar

#9620 elwood 15 år siden

Jeg stoler på dig så, og straks så min dag lidt lyser ud 8-)

Så mangler vi bare at det blir godt med solskin, så er det perefekt, men det må vi blot vente og se, men jeg holder dig updatet i fototråden, hvor jeg måske snart har nyt og skrive, skal forbi min fætter imorgen og låne sådan en Spyder dims, bare for lige og se hvo'en det her calibreings halløj virker.

Skriv ny kommentar: