Tilbage på filmz.dk efter et par dage med intensiv coaching af et par meget dårlige klienter :) - Lidt sjov at komme her ind til "normale" mennesker igen :)
Come join us normal people... vi er lige ved og lime skinken, men der er nogen som er rendt med limen, jeg mistænker Tiany, eller Utyske.
Davenport er ved og vikle sig ind i gaffa, bruce ved ingen hvor er, sidst vi hørte fra ham gik han med et fjernt blik i øjene og mumlede noget med It's all in the numbers, the numbers match
DarkLight skal du ikke spørge til, det er noget med nogle børnerim, og sataniske vers
Men ja hvis det er deffinationen på normal people, så velkommen tilbage 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er super glad her til morgen.. Vi kører på tredje morgen, hvor der har været lortefrit bryggersgulv - en slags jubilæum om man vil..
Ydermere fandt jeg i går ud af, at Føtex ENDELIG ENDELIG ENDELIG er begyndt at føre Rekorderlig cider med Jordbær/Lime-smag - som er SUPER godt.. Før var jeg tvunget til at tage i Fakta for at finde det, men jeg HADER at handle i Fakta.. For some unknown reason.. Nu kan jeg klare cider-indkøbet sammen med købet af mine andre dagligting..
Og for at gøre tingene endnu bedre, så er der en slick chance for at jeg skal spille kamp i aften.. Woup woup !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#9731 Takfornu 15 år siden
#9732 elwood 15 år siden
Davenport er ved og vikle sig ind i gaffa, bruce ved ingen hvor er, sidst vi hørte fra ham gik han med et fjernt blik i øjene og mumlede noget med It's all in the numbers, the numbers match
DarkLight skal du ikke spørge til, det er noget med nogle børnerim, og sataniske vers
Men ja hvis det er deffinationen på normal people, så velkommen tilbage 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9733 tiany 15 år siden
#9734 elwood 15 år siden
... hey har du ikke skiftet tilbage til lille forbogstav ?
#9735 tiany 15 år siden
#9736 elwood 15 år siden
#9737 tiany 15 år siden
#9738 dyg 15 år siden
#9739 HonoDelLoce 15 år siden
Ydermere fandt jeg i går ud af, at Føtex ENDELIG ENDELIG ENDELIG er begyndt at føre Rekorderlig cider med Jordbær/Lime-smag - som er SUPER godt.. Før var jeg tvunget til at tage i Fakta for at finde det, men jeg HADER at handle i Fakta.. For some unknown reason.. Nu kan jeg klare cider-indkøbet sammen med købet af mine andre dagligting..
Og for at gøre tingene endnu bedre, så er der en slick chance for at jeg skal spille kamp i aften.. Woup woup !
#9740 elwood 15 år siden
glem ikke ølflaskerne på dørhåndtagene, så du kan høre når folk kommer ind.
My GOD! it's Brillant!