Gravatar

#9731 Takfornu 15 år siden

Tilbage på filmz.dk efter et par dage med intensiv coaching af et par meget dårlige klienter :) - Lidt sjov at komme her ind til "normale" mennesker igen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9732 elwood 15 år siden

Come join us normal people... vi er lige ved og lime skinken, men der er nogen som er rendt med limen, jeg mistænker Tiany, eller Utyske.

Davenport er ved og vikle sig ind i gaffa, bruce ved ingen hvor er, sidst vi hørte fra ham gik han med et fjernt blik i øjene og mumlede noget med It's all in the numbers, the numbers match

DarkLight skal du ikke spørge til, det er noget med nogle børnerim, og sataniske vers

Men ja hvis det er deffinationen på normal people, så velkommen tilbage 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9733 tiany 15 år siden

Jeg har ikke rendt med limen - derimod har jeg et mindre parti af pastinakker liggende
Valar morghulis
Gravatar

#9734 elwood 15 år siden

hmm okay Tiany er udelukket.

... hey har du ikke skiftet tilbage til lille forbogstav ?
Gravatar

#9735 tiany 15 år siden

Hmm... det har du ret i - hvordan fanden er det sket, for jeg har ikke pillet ved noget :D
Valar morghulis
Gravatar

#9736 elwood 15 år siden

På med sølvhattene!
Gravatar

#9737 tiany 15 år siden

Må heller også stille vandglas op i hele lejligheden, bare for at være på den sikre side
Valar morghulis
Gravatar

#9738 dyg 15 år siden

#9736 - På med dem? Jeg har da hele tiden haft mine på (ja, minE! Hvis een sølvhat hjælper, så hjælper 21 sølvhatte 21 gange så meget!).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9739 HonoDelLoce 15 år siden

Er super glad her til morgen.. Vi kører på tredje morgen, hvor der har været lortefrit bryggersgulv - en slags jubilæum om man vil..

Ydermere fandt jeg i går ud af, at Føtex ENDELIG ENDELIG ENDELIG er begyndt at føre Rekorderlig cider med Jordbær/Lime-smag - som er SUPER godt.. Før var jeg tvunget til at tage i Fakta for at finde det, men jeg HADER at handle i Fakta.. For some unknown reason.. Nu kan jeg klare cider-indkøbet sammen med købet af mine andre dagligting..

Og for at gøre tingene endnu bedre, så er der en slick chance for at jeg skal spille kamp i aften.. Woup woup !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9740 elwood 15 år siden

glem ikke ølflaskerne på dørhåndtagene, så du kan høre når folk kommer ind.

My GOD! it's Brillant!

Skriv ny kommentar: