Gravatar

#1941 filmz-Bruce 16 år siden

Faldt lige over denne , om første Premiere udsendelse. Godt jeg ikke så den, for så havde jeg da fået en blodprop.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1942 Highland Park 16 år siden

#1941: Hahahaha! Dagens grin, tak Bruce. :)
Jeg så desværre kun onlineversionen, så jeg kan ikke bekræfte det.
Er der nogen, der kan? Jeg har ikke set det omtalt andre steder.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1943 DarkLight 16 år siden

Jeg kan ikke mindes at han sagde det. Det virker eller som noget jeg ville kunne huske. Og klappe mig ømme i hænderne over :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1944 Highland Park 16 år siden

Er der ikke nogen, der har optaget første udsendelse?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1945 filmz-Bruce 16 år siden

Krigen sluttede i 1945!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1946 Benway 16 år siden

#1942 Jeg så det sidste mandag, og jeg kan godt huske, han sagde det, da jeg studsede over, at det var en lidt udsædvanlig kommentar i et filmprogram. Jeg kan ikke mindes, at Ole Michelsen nogensinde har sagt noget tilsvarende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1947 Highland Park 16 år siden

Hehe, tak for bekræftelsen Benway.
Sjovt nok bemærkede bony (i "Premiere på DR2"-tråden) i forbindelse med det andet program følgende:
En anden ting som irriterede mig lidt var at Mikkel Munch-Fals tit kiggede i sine notatkort under sine kortere "nyt fra filmens verden" monologer. Dette irriterede mig lidt da programmet jo ikke sendes live, så hvorfor give os det indtryk?

Jeg kan ikke huske, om han brugte notatkort i det første program, men det er da lidt tankevækkende.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1948 tiany 16 år siden

Fik en positiv overraskelse idag... Her går vi gennem storcenteret og hvad ser vi: Stereo Studio er flyttet til nye store lokaler - endelig! Det var da på tide, så er man fri for at stå på nakken af hinanden og der er lige frem plads til en indkøbsvogn. Desuden er der kommet væsentlig flere dvder og blu-ray(dog kan prisen stadig diskuteres) hvilket altid er en god ting.
Måske er dette et bevis på at jeg ikke kommer nok ud, at dette kan gøre mig glad.
Valar morghulis
Gravatar

#1949 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige faaet foretaget röntgenundersögelse af mine lunger. Det var heldigvis ikke noget slemt, bare en lille infektion. Saa den staer paa antibiotika de naeste 10 dage.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1950 lagoni 16 år siden

Jeg hører P3, hvor de åbenbart spiller Miley Cyrus. Indrømmet, hun synger en del bedre end mig, men musikken må da være en standardlyd fra et dj-program, der er sat på repeat.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: