Gravatar

#9881 gi-jones 15 år siden

Er ved at være helt hooket på det her lydredigering. Man skulle fandme næsten tro at jeg vidste hvad jeg lavede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9882 Highland Park 15 år siden

Det her er simpelthen sindssygt spændende:
Mysteriet om Shakespeare kan blive løst
I bedste Dan Brown-stil skal videnskabsfolk nu trænge ind i en sarkofag i håb om at finde beviser på Shakespeares sande identitet.

Det er de færreste nyheder om sportsudøvere, der kan få mig op af stolen, men det er lykkedes for nyheden om Thomas Laybourn og Kamilla Rytter Juhl. Sejt! :)
Jeg ville ønske, at jeg havde set kampen...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9883 filmzkim 15 år siden

Slapper bare af, efter at have festet hele natten. Ventede på bussen i to timer, og da jeg endelig kom ind i bussen, faldt jeg i søvn, så jeg vågnede op ved endestationen. Så måtte jeg vente en halv time på den næste bus, som jeg kørte til Nexø med, hvor jeg havde min cykel stående. Så måtte jeg cykle pattestiv hjem. Men det var faktisk lækkert. Den bagende morgensol og ingen mennesker :)
Gravatar

#9884 elwood 15 år siden

Nachos tid! nu skal jeg lige ha lille pause fra Photoshop.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9885 lagoni 15 år siden

Jeg har lige spist burger og pomfritter fra Bull, et sted med utrolig varierende kvalitet. Tror jeg har fået mad derfra 4 gange - 2 gange var det rigtig godt, 2 gange var det kedeligt og smagsløst. Dagens mad var en af de sidste to, det hele var ldit for blødt og uden smag. Til 85 kr vil jeg altså ha' noget bedre. Øv.

Nu kigger jeg i programmet til Odense Internationale Filmfestival (der starter i morgen) og om lidt skal jeg se BSG, dejligt bare med en afslapningsaften.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9886 filmzkim 15 år siden

Misundelse!
Gravatar

#9887 dyg 15 år siden

9.58?
9.58?!
9.58!!!!!!!!!!!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9888 RFriis 15 år siden

Det varer nok ikke længe, før han løber under 9. ;)
Gravatar

#9889 filmz-Bruce 15 år siden

Har siddet og læst lidt på forskellige avisers kommentar fora'er, fra BT og EB til Berlingske, JP og Politiken. Jeg bliver helt bange for at gå på arbejdet imorgen, hvis mennesker på gaden afspejler forholdet i disse fora'er. Jeg må sgu nok hellere holde mig til Filmz fremover!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9890 Steffan Rasmussen 15 år siden

Ja ... det er ikke deres hjerners vægt, der har gjort dem platfodede.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: