Gravatar

#9891 filmz-Bruce 15 år siden

Har lige smidt sæson 1 af The Wire i kurven fra SecondSpin.com og Joss Whedons Dollhouse er også på vej. God følelse!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9892 evermind 15 år siden

Måske kan nogen her svare mig ...

Jeg sidder og googler løs for at prøve at gennemskue, om billedet på UK-/Region B-udgaven af Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl er rettet/korrekt beskåret, hvis man køber boxen med alle tre film. Eller har udgaven i boxen (husk, det er UK-udgaven!) den samme fejl?

For jeg har fået et tilbud, jeg er lidt fristet til at handle på ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9893 elwood 15 år siden

elwood like this
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9894 Highland Park 15 år siden

#9892:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=11171 skrev:
Blu-ray releases have a few scenes misframed (it seems around 9 minutes of footage in total) vs. SD DVD. More information is available on AVSForum.
Replacement discs are available in US and in Scandinavia. There is unfortunately no known way of telling from the outside which disc a Blu-ray case contains.

For the Scandinavian disc, the first pressing has these codes on the media side of the disc:
* A0100825993-A911
* A0100825993-B911.
The new corrected pressing has these codes:
* A0100894208-A911
* A0100894208-B911.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9895 evermind 15 år siden

#9894 Takker, den stødte jeg også på. Jeg læste bare også et sted, at fejlen er rettet i den amerikanske trilogy-udgivelse. Men jeg kan ikke finde noget mere specifikt om den engelske ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9896 filmz-Bruce 15 år siden

Geezus hvor er det her sygt :( Stakkels lille pige!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9897 Takfornu 15 år siden

# 9896 Nice picture - Draper ;) - Glæder mig til at se i løbet af ugen og senest Lørdag :)

Sikke en weekend med intensiv coaching af en helt umulig klient, hold fast hvor ville jeg ønske at der ikke var tale om praktik men betalt arbejde, så kunne jeg holde fri en måned efter denne weekends forbrug af timer.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9898 PredatorX 15 år siden

bruce (9896) skrev:
Geezus hvor er det her sygt :( Stakkels lille pige!

Det er simpelthen så langt ude... Og min datter bor på Nørrebro:-( Heldigvis løber hun ikke rundt alene, but still... Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis sådan noget skete for hende :-(
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9899 Takfornu 15 år siden

Det er værre end sygt :(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#9900 filmz-jonasgr 15 år siden

Prøv at slå ham :
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: