Snakken faldt lige over film hen over formiddagskaffen...nogen der ved noget om LotR på BD engang...fandt kun nogen underlige rygter der sagde november...2007, men det holder jo ikke.
#996 Peter Jackson har tidligere i en live chat svaret følgende:
icaroz - Will the Ring trilogy get a blu-ray release around the time of Hobbit? or sooner?
Peter Jackson - Hi Icaroz - We are working on a blu ray version of the LOTR trilogy with Warner Bros at the moment, not sure when it is due for release. It certainly won't be this year.
Så det må stå hen i det uvisse...
Har været i gang med at få styr på mit skema, eftersom det er en masse med lige en time her og så først en time igen en måned senere. Desuden har jeg været ved at få styr på noget fælles gaveindkøb til en indflytningsfest, som vi skal til næste weekend.
#998 Aaah ok, så må chefen sidde og kigge tomt på hans test HD ting han har hentet for han mener ikke han gider at købe film for han ser dem jo ikke igen, men han vil dog lave en undtagelse for LotR
#999 Hvad er lige formålet med HD, hvis man ikke gider at se film? :D Selvfølgelig kan man se enkelte tv-kanaler i HD, men hovedformålet er da at se blu-ray film i super kvalitet
#991 davenport 16 år siden
Det lyder som en god deal ;)
#992 Takfornu 16 år siden
#993 davenport 16 år siden
#994 elwood 16 år siden
The Youtube.
Ret fedt lavet må jeg sku sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#995 mr gaijin 16 år siden
:)
#996 cyberzed 16 år siden
#997 DarkLight 16 år siden
#998 tiany 16 år siden
icaroz - Will the Ring trilogy get a blu-ray release around the time of Hobbit? or sooner?
Peter Jackson - Hi Icaroz - We are working on a blu ray version of the LOTR trilogy with Warner Bros at the moment, not sure when it is due for release. It certainly won't be this year.
Så det må stå hen i det uvisse...
Har været i gang med at få styr på mit skema, eftersom det er en masse med lige en time her og så først en time igen en måned senere. Desuden har jeg været ved at få styr på noget fælles gaveindkøb til en indflytningsfest, som vi skal til næste weekend.
#999 cyberzed 16 år siden
#1000 tiany 16 år siden
Selvfølgelig kan man se enkelte tv-kanaler i HD, men hovedformålet er da at se blu-ray film i super kvalitet