#88, #89 Jeg kan hilse og sige, at det heller ikke er sjovt at sidde og arbejde på et projekt, som skal arbejdes den 23. maj. Og man kan se at alle andre nyder det gode vejr udenfor.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Sjovt, jeg sad i går og snakkede med en i familien om at det slag kunne blive en super filmatisering, samt "Battle of Jutland" - det søslag fra første verdenskrig. :)
Ja for dælen da! Det er jo næsten en overset begivenhed i historielærdom. Vist verdens største søslag nogensinde. Der er mange begivenheder i dansk historie, som ville gøre sig godt på det store lærred. :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jep, jeg sad og læste lidt op på det i går. Med den teknologi vi har til rådighed i dag, så ville det kunne blive supervildt på det store lærred, bare vi ikke får Bay til det, med mindre han kun skal stå for selve søslaget. ;)
#91 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#92 davenport 19 år siden
Jeg tæller sekunderne..
#93 Guts 19 år siden
Tæller også....
#94 filmz-Bruce 19 år siden
Hmm der er vist lotto imorgen!
#95 filmz-Kadann 19 år siden
Sjovt, jeg sad i går og snakkede med en i familien om at det slag kunne blive en super filmatisering, samt "Battle of Jutland" - det søslag fra første verdenskrig. :)
#96 filmz-Bruce 19 år siden
Ja for dælen da! Det er jo næsten en overset begivenhed i historielærdom. Vist verdens største søslag nogensinde. Der er mange begivenheder i dansk historie, som ville gøre sig godt på det store lærred. :)
#97 filmz-Kadann 19 år siden
Jep, jeg sad og læste lidt op på det i går. Med den teknologi vi har til rådighed i dag, så ville det kunne blive supervildt på det store lærred, bare vi ikke får Bay til det, med mindre han kun skal stå for selve søslaget. ;)
#98 dyg 19 år siden
Havde det været det amerikanske flag, så var der dømt instant classic :]
#99 filmz-Kadann 19 år siden
Ja tak. :)
#100 filmz-Bruce 19 år siden