#78 - Jeg regner også med at købe nogle af de film han viste. Manos og Abraxas er to af dem der er helt sikre.
Og måske The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead.. osv ;)
(For at være seriøs, så kunne jeg meget vel finde på at kigge nærmere på Ossorio's film)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#83 - Hell yeah, eller det havde Stegelmann. Han havde også en anden edderkoppe-film, som jeg ikke kan huske navnet på, men der var en forførende dans!
#84 ja! hvad var det den hed, var det velvet rose, eller var det en anden film, jeg kan nemlig også huske den, og så det med fingrene hun gør til sidst.
Sidder og dagdrømmer lidt om mit kommende huskøb, samt hvor rart det bliver at få set lidt mere Deadwood når jeg skal med toget idag (og nej ingen larmende børn da jeg skal på 1´)
Fååååk, jeg keder mig. Tænk at skulle være fanget på det her kontor, mens vennerne sikkert render i bar mave, drikker øl og spiller free-spee... Eller tæver nogen!! - Og jeg må ikke være med... Jeg føler mig udenfor, på trods af, at sikkert alle dem jeg kender, ikke laver noget af det jeg forestiller mig. Det er bare min fantasi, men jeg føler mig alligevel udenfor. Jeg trænger til sol og øl, grill og pissen i haven, strandfest og bål, guitar og skrål.. Men jeg skal over til svigermekanikken og ha hveder i stedet...
/self-pity off
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og er ved at gøre klar til at se EFB vinde en billet til UEFA cup samt det første trofæ siden 1979. Det bliver stort! Der efter skal der drikkes øl i torsdagsbaren. Det skal nok blive vildt eftersom at det er fridag i morgen. Det bliver også stort!
#81 dyg 19 år siden
Og måske The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead, The Return of The Evil Dead.. osv ;)
(For at være seriøs, så kunne jeg meget vel finde på at kigge nærmere på Ossorio's film)
#82 dyg 19 år siden
Ein Toter hing im Netz (aka. Girls of Spider Island)
#83 bobber 19 år siden
#84 dyg 19 år siden
Jeg husker!!
Mesa of Lost Women!!
#85 elwood 19 år siden
#81 comming to a cemetary near you hehe.
Edit: præcis! kanon film tror jeg på hehe, især med morderen, meget stort twist 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#86 cyberzed 19 år siden
#87 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#88 davenport 19 år siden
Jeg trænger til sol og øl, grill og pissen i haven, strandfest og bål, guitar og skrål..
Men jeg skal over til svigermekanikken og ha hveder i stedet...
/self-pity off
#89 Guts 19 år siden
Sidder i 100% nøjagtig samme situation!!
Det er ikke fedt!!
#90 Scherlund 19 år siden