Jeg sidder og venter på i aften. HelmerJ og en der hedder Eske kommer forbi med 40 Flensburger som vi skal nå at drikke inden i morgen, fordi Eskes far skal hælde egen øl på flaskerne. (Så ingen skodder i!) Og så er jeg ved at forkoge en hamburgryg, som vi skal spise. Ca 1200 gr. der står og koger. Her dufter sku godt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fandt den i block på dvd, til 15kr...stortset som ny.
Sidder og ser nogle Live-optagelser på youtube.com, med Guns N Roses, og ser en uhyggelig forandring hos Axl Rose, med disse shows fra 2002. Gad vide, hvordan han ser ud nu?! Glæder mig alligevel, som et lille barn, til at se det nye band på Roskilde (hvis han da ikke aflyser)
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#114 Så er der jo kun en ting at gøre. Æde og drikke så meget som muligt, så hurtigt som muligt!
Her sidder sker der desværre ikke så meget. Alligevel er øllene fundet frem for der er jo FA cup finale senere. samtidig skulle jeg jo nødigt bryde en mindre tradition og møde op til den gamle fødselsdag uden tømmermænd.
Var i gang med at skrive en post, om hvor uretfærdig det er at begge de hold jeg holder med har tabt deres pokal finale. Men i 92min score Gerrard for LFC og vi skal nu ud i forlænget spilletid. Selvom de har en skadet spiller på banen og derfor reelt kun en angriber. Så er jeg helt oppe og køre. Jeg skal nok komme ned igen, når Westham score 2min før tid ligesom Randers gjorde med EFB. Dumme Randers!
When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of the storm Is a golden sky And the sweet silver song of a lark
Walk on through the wind Walk on through the rain Tho' your dreams be tossed and blown Walk on, walk on With hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone
Der skal ikke den store intelligens til at udlede at Liverpool vandt i straffrespark konkurrencen! Hvor er det dog bare smukt.
Sidder og slår mig selv i hovedet fordi jeg i sin tid (nogle uger) er kommet til at bestille den forkert version af Casablanca hos play. Jeg ville have købt R2 UK SE af Casablanca, men kom i stedet til at købe 1 disc versionen af den.
Ja køberen kan åbenbart også kvaje sig en gang imellem. Og så har de endda sat denne film ned jeg har købt, til £5.99 fra £6.99.
Dooooh.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#111 filmz-Bruce 19 år siden
Billigt!!! Og rigtig god lyd i :)
#112 davenport 19 år siden
HelmerJ og en der hedder Eske kommer forbi med 40 Flensburger som vi skal nå at drikke inden i morgen, fordi Eskes far skal hælde egen øl på flaskerne. (Så ingen skodder i!)
Og så er jeg ved at forkoge en hamburgryg, som vi skal spise. Ca 1200 gr. der står og koger. Her dufter sku godt :)
#113 filmz-sparrowed 19 år siden
Fandt den i block på dvd, til 15kr...stortset som ny.
Sidder og ser nogle Live-optagelser på youtube.com, med Guns N Roses, og ser en uhyggelig forandring hos Axl Rose, med disse shows fra 2002. Gad vide, hvordan han ser ud nu?! Glæder mig alligevel, som et lille barn, til at se det nye band på Roskilde (hvis han da ikke aflyser)
#114 davenport 19 år siden
De har lige været og læsse af, hvilket vil sige at køleskabet er proppet med øl.. Der var næsten ikke plads til Bacon og grillpølser.. :o
#115 Scherlund 19 år siden
Her sidder sker der desværre ikke så meget. Alligevel er øllene fundet frem for der er jo FA cup finale senere. samtidig skulle jeg jo nødigt bryde en mindre tradition og møde op til den gamle fødselsdag uden tømmermænd.
#116 davenport 19 år siden
Se billederne i Bacon, øl og dværg tråden :)
#117 Scherlund 19 år siden
#118 Guts 19 år siden
Så er du sikkert glad nu....!!
#119 Scherlund 19 år siden
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song of a lark
Walk on through the wind
Walk on through the rain
Tho' your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Der skal ikke den store intelligens til at udlede at Liverpool vandt i straffrespark konkurrencen! Hvor er det dog bare smukt.
#120 filmz-jonasgr 19 år siden
Ja køberen kan åbenbart også kvaje sig en gang imellem. Og så har de endda sat denne film ned jeg har købt, til £5.99 fra £6.99.
Dooooh.
'Cause I'm evil"