#122 Er det en af de der zyxel eller cisco ? Jeg har en af hver til at ligge her, som jeg har glemt at aflevere i tidens løb, hvis du vil låne den, så send en pm.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det er en Zyxel Prestige 642R-61 (ca). Jeg prøver lige at lege lidt med den når jeg kommer hjem, men hvis det ender med en bytning, så kan det godt tænkes at jeg ville låne den :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg fik min for 3-4 år siden, da jeg flyttede til Tranbjerg, og den har kørt upåklageligt lige indtil nu. Den har ca. været slukket i sammenlagt 40 timer, mens jeg har haft den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige kommet tilbage fra en løbetur. Har nu løbet hver anden dag i et par uger og er nu oppe på 4,2 km. Jeg tror det er 10 år siden, jeg sidst har løbet så langt...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Skal til at ud og løbe nu, efter planen skulle ruten gerne være omkring de 5 km... godt man har musik med, hvordan klarede man sådan en tur, før man havde musik med sig :s
#edit Glemte lige at nævne en ting, tror jeg har fået besøg af Nayze's kære edderkop.. der var en af samme størrelse i min håndvask lige før.. mon det er en invasion?
Invasion of the killer spiders from hell!!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#128 Det er også den jeg bare brugt so far :) Jeg er dog igang med at finde den bedste rute heroppe, der er så mange åbne områder, og jeg er stadig igang med at prøve ruter af.
#121 elwood 19 år siden
Tror snart jeg smækker en film på i stedet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 dyg 19 år siden
Min egen router er lige stået af, så nu skal jeg bruge tid på at få byttet den ved CyberCity, det kan vel godt tage et par år :(
#123 filmz-herskegut 19 år siden
Er det en af de der zyxel eller cisco ?
Jeg har en af hver til at ligge her, som jeg har glemt at aflevere i tidens løb, hvis du vil låne den, så send en pm.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#124 dyg 19 år siden
#125 filmz-herskegut 19 år siden
#126 dyg 19 år siden
#127 tiny 19 år siden
#128 filmz-herskegut 19 år siden
#edit
Glemte lige at nævne en ting, tror jeg har fået besøg af Nayze's kære edderkop.. der var en af samme størrelse i min håndvask lige før.. mon det er en invasion?
Invasion of the killer spiders from hell!!
#129 tiny 19 år siden
Du kan tegne din rute ind på et kort på I Forms hjemmeside, så regner den ud, hvor langt det er: http://www.iform.dk/polopoly.jsp?d=1750&a=1027...
#130 filmz-herskegut 19 år siden
Det er også den jeg bare brugt so far :)
Jeg er dog igang med at finde den bedste rute heroppe, der er så mange åbne områder, og jeg er stadig igang med at prøve ruter af.