Jeg har ikke en forstærker :) Men du har helt ret. Men med en fragtpris på 300 kroner, og en købspris på 600 kr, så regner jeg med at finde noget andet. Eller arrangerer en roadtrip til Århus og omegn.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det er netop sådan én jeg har. Min Yamaha RX-V750 reciever kan godt stå i midten. Der er endda ca. 5 cm luft i toppen. I bredden og dybden passer den perfekt.
#159 Endnu en filmzer der falder for lige det tv-møbel. Jeg skal hente min på lørdag når de gamle kommer forbi med en bil. Bliver dejligt at få skiftet det nnuværende "møbel" (en jem & fix flyttekasse) ud.
Er ved at stå op efter aftenenspokerspil. Fik endelig en aften uden alt for ringe kort. Så 1. pladsen blev bragt hjem. ved en 1-tiden i nat. Nu skal jeg bare finde ud af om der er nogen grund til at tage til statistik i dag. Sådan som vasketøjsbunken og vejret ser ud, er det ikke de store chancer.
Sidder og venter på, at jeg kan få vist et par projekter frem til vores underviser. Bliver sikkert ikke godkendt, men så er det godt, at man har skemafri onsdag :] Damn jeg har lavet for lidt i dette fag (..også dette fag), skoletrætheden er ved at være over mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har haft første "Kunde" igennem idag, vi fejlmeldte hendes linie igår til "firmanavn" og nu ringede hun for at brokke sig til mig over at vi ikke har ordnet linien endnu. ahh jamen det er jo herligt, med sådan en "forstående" kvinde, suk...
Men på torsdag smutter jeg til England med min far, hvor vi skal til bryllup, så kan man glemme det hele lidt igen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige cyklet 15km på arbejde - halvdelen af det i regnvejr... :-(
Til gengæld så bippede min mobil kl.8.20 og mindede mig om at jeg havde en halv times massage fra kl.8.30 - dejlig måde at starte dagen på, selvom jeg nu godt kunne have brugt ½-1 times lur bagefter... :-)
Efter en nat med skriverier, allegi i udbrud og kun et par timers søvn er jeg helt mast. Tror jeg smutter ned til bageren efter friske rundstykker og en god kop kaffe :)
Jeg sidder og fortryder, at jeg ikke tog min Book of the Dead med til Stegelmann-foredraget, den måtte han gerne signe for mig. Fandt lige et par gode lange afsnit om Ossorio, så nu er det helt sikkert, at jeg køber hans Blind Dead collection.
Evermind, har du set dem, vil gerne lige have en lille hurtig anmeldelse, hvis det er tilfældet :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#161 DarkLight 19 år siden
#162 davenport 19 år siden
#163 Corgan 19 år siden
#159:
Det er netop sådan én jeg har. Min Yamaha RX-V750 reciever kan godt stå i midten. Der er endda ca. 5 cm luft i toppen. I bredden og dybden passer den perfekt.
#164 Scherlund 19 år siden
Er ved at stå op efter aftenenspokerspil. Fik endelig en aften uden alt for ringe kort. Så 1. pladsen blev bragt hjem. ved en 1-tiden i nat. Nu skal jeg bare finde ud af om der er nogen grund til at tage til statistik i dag. Sådan som vasketøjsbunken og vejret ser ud, er det ikke de store chancer.
#165 dyg 19 år siden
#166 elwood 19 år siden
Men på torsdag smutter jeg til England med min far, hvor vi skal til bryllup, så kan man glemme det hele lidt igen 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#167 McPeter 19 år siden
Til gengæld så bippede min mobil kl.8.20 og mindede mig om at jeg havde en halv times massage fra kl.8.30 - dejlig måde at starte dagen på, selvom jeg nu godt kunne have brugt ½-1 times lur bagefter... :-)
#168 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#169 elwood 19 år siden
Der går nogle nemlig ualmindelige pæne piger forbi fra postafdelingen, jeg kan lige nå at følge dem i døråbningen 8-)
Ehmm nåja og øh så arbejder jeg også eller noget hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#170 dyg 19 år siden
Evermind, har du set dem, vil gerne lige have en lille hurtig anmeldelse, hvis det er tilfældet :)