Blizzard burde lave samme trick som EA har gjort her, lige opdatere spillene til dagens standarder og så smide StarCraft, WarCraft- og Diablo-spillene ud i en samlet pakket. :)
#13 forresten det der 5D, hvo'en er batteri tiden på det, tit så vælger folk et SLR der tager normale batterier for at kunne købe dem når som helst.
og hva med betjeningen? + kvalitet, jeg har nemlig tit gået og tænkt på at anskaffe mig et SLR digital på et tidspunkt, men det er jo en jungle så at sige hehe.
mit første digicam var/er et canon powershot A40 og det tager så mænd ok billeder, jeg synes bare efterhånden jeg sagtens kan se steder og motiver hvor jeg ville kunne bruge et SLR bedre, også med hensyn til opladetiden for blitz som heller ik er den hurtigeste på mit digi cam.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Starcraft og Diablo - suk! det var tider. Da Diablo 2 kom frem var konen kun kæreste, børn havde vi ikke fået, så boy al den fritid vi havde!!! Vi var begge lige syge med spillet, så vi havde æggeuret kørende så vi fik lov at spille 1 time hver af gangen. Kan ikke huske om det var da jeg spillede Diablo 1 eller 2, men på et tidspunkt lå jeg i søvne og råbte: Level Up - Level Up!! ;o) suk ungdommens kådhed :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Sidder og lytter til Bruce Springsteen mens jeg sidder og arbejder ... puhhh ... det er næsten for varmt, men måske skulle jeg hente noget is, så glider det måske lidt bedre.
Sidder og undrer mig lidt over denne gamle udtalelse fra vores kære Kulturminister. Nu vil han lige pludselig godt have at computere høre under licens påkrævede apparater.
#31 filmz-herskegut 19 år siden
det er stort :) virkelig stort!!
kan godt være der ikke er så meget startegi som i starcraft.. men storylinen holder så meget!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#32 filmz-Kadann 19 år siden
Blizzard burde lave samme trick som EA har gjort her, lige opdatere spillene til dagens standarder og så smide StarCraft, WarCraft- og Diablo-spillene ud i en samlet pakket. :)
#33 filmz-herskegut 19 år siden
De har jo allerede lavet den der "Diablo battlechest" Det var jo et skridt på vejen :)
Måske skulle du forslå det, til deres udviklings afdeling. :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#34 elwood 19 år siden
og hva med betjeningen? + kvalitet, jeg har nemlig tit gået og tænkt på at anskaffe mig et SLR digital på et tidspunkt, men det er jo en jungle så at sige hehe.
mit første digicam var/er et canon powershot A40 og det tager så mænd ok billeder, jeg synes bare efterhånden jeg sagtens kan se steder og motiver hvor jeg ville kunne bruge et SLR bedre, også med hensyn til opladetiden for blitz som heller ik er den hurtigeste på mit digi cam.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 wiseguy 19 år siden
#36 filmz-sparrowed 19 år siden
Brugte knap 3 ud af 5timer på, at skrive om medie vs. vold. Fyldte 4sider...nok det længste, der er skrevet i hele dansk-forløbet.
#37 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 Scherlund 19 år siden
#39 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell
#40 elwood 19 år siden
I'll Break Her skull(sagt med Jens Ole Thorsen accent)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"