Sad lige og skimmede eb.dk's anmeldelse af Da Vinci, og undrer mig over, at man virkelig kan smide så store spoilere ind i en anmeldelse:
"Skurkene, bl.a. en flaggelantisk munk og *en tedrikkende professor*, ligner noget fra barndommens fireforestillinger. Selv klichéen om, at *det var butleren der gjorde det*, får vi med."
Helt uacceptabelt, BT gør faktisk det samme! Noget siger mig, at der kommer læserstorm på BT og EB. Det ødelægger temmelig meget af oplevelsen. Selve plotdelen om Jesus teorierne er ude, men dette er altså bare for ringe, også selv om den er nem at regne ud. Men det svarer nu altså til i Den Sjette Sans
at fortælle, at Bruce Willis' figur er et spøgelse
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#201 Corgan 19 år siden
Jeg har lige fået massage på jobbet. Ahh... man bliver sgu forkælet engang imellem.
#202 Corgan 19 år siden
Og så har jeg lige set den nye trailer til Anders Morgenthalers Princess på: http://www.princessmovie.com/
Det ser spændende ud, men animationerne er ikke på højde med dem man så i Kill Bill Vol.1.
#203 cyberzed 19 år siden
#204 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#205 myggen 19 år siden
#206 tiny 19 år siden
Helt uacceptabelt, BT gør faktisk det samme! Noget siger mig, at der kommer læserstorm på BT og EB. Det ødelægger temmelig meget af oplevelsen. Selve plotdelen om Jesus teorierne er ude, men dette er altså bare for ringe, også selv om den er nem at regne ud. Men det svarer nu altså til i Den Sjette Sans