#34 - Du skulle have spurgt mig derinde, så havde du da fået lov til at lege lidt med den (Kameraet).
Batteritiden har indtil nu været overvældende, jeg har ladet batteriet op én gang, og har da efterhånden taget en del billeder. Men jeg regner da med at købe et ekstra batteri. Og betjeningen er enormt simpel og intuitiv. Kan klart anbefales.
Kan du evt lige skrive listen over film, som var med i foredraget, ind, det ville jeg blive glad for?
@Herskegut Hvor var du?!
Og så generelt: Stegelmann er sgu en sej gammel gut. Super foredrag. Skal nok lige få uploadet billederne til jer (Elwood og GI).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#42 jeg får listen fra Tågekamrets formand. Stegelmann kunne ikke lige finde listen da jeg spurgte ham.
hehe yep det sku jeg ha gjort, men jeg var sku for optaget af Stegelmann 8-)
Btw hvad gav du for dit kamerar, og hvor købte du det henne, jeg undersøger bare lige tingene hehe.
men jeg kan da huske lidt af filmne
Der var jo self. Assasination(staveplade) hvor man fik lov at høre en amerikansk synkroniseret Tommy Kenter det var stort.
Manos hands of fate tror jeg den hed, genial film
Deadly Weapons må vi ikke glemme lige en film for davenport 8-) kvinden med de store bryster, som hun kvælte mænd med.
Sister Streetfighter, med kvinden der "fodre de onde mænd med fluer, og bagefter gav dem røvfuld med spark og det hele, den må jeg bare HA!
Abraxas: Guardian of the Universe med vores alle sammen Sven Ole Thorsen, genial film hehe vild med hans danske accent henviser til mit citat med skull. Og så mindede den da ret meget om Terminator synes jeg på flere måder.
det lige dem jeg lige kunne huske ummidelbart, kan være jeg kommer påflere men som sagt jeg får listen såskal jeg nogle lige skrive den ind.
Og ja stegelmann var alt jeg havde håbet på, og nu er det bekræftet han er faktisk ret høj, billedet med ham og mig burde bekræfte det ret godt.
Kan slet ikke vente til sæson 2 af planet x kommer, uhh og jeg fik joket med troldspejlet sæson bokssæt yes, vi snakkede også lidt om at der faktisk er folk som ripper troldspejlet, og uploader på nettet, det morede han sig lidt over.
ahh mand for satan det var en god aften, nu fik jeg også sat ansigt på endnu en fra films, men ja Herskegut, hvor var du henne ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har købt det ved Bingo-foto inde i Bruuns, hvor det er på tilbud i et kit (med objektiv) til 5900, men hvis du presser dem, kan du godt få det til 4999, hvilket jeg gjorde. Online kan du få det 3-400kr billigere, men jeg kan nu godt lide at have en forretning tæt på.
Af film var der også: Adventures in Iraq Horror of the Blood Monsters Mad Doctor of Blood Island Velvet Smooth Rocky Jones, Space Ranger Og flere andre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Elwood og Nayze, hvor var i da ? jeg så et glimt af en med et kamera i noget jeg tror var en hummel trænings shirt.. det var sikkert dig Nayze.
Men jeg sad på 5 foreste række, til højre ;)
Sad lige bag den række der kun bestod af piger derinde..
Men jeg kan kun give jer begge 100% ret, det var et helt fænomenalt fordrag.. tror aldrig jeg har fået så meget for 10kr :)
Nu er jeg lige kommet hjem efter at have været ude og få en imperial Stout.. og en længere snak om alt muligt, med de 2 kammerater jeg var derinde med :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#46 jeg sku af med 30 kr. snyd! men det var sku det hele værd 8-)
jeg havde som sagt en Big Fish t-shirt på og sorte briller jeg sad sammen med min ven og så de to andre herre fra Lonetower Visuals (Brutal Incasso) hvor jeg var Boomer på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 dyg 19 år siden
Batteritiden har indtil nu været overvældende, jeg har ladet batteriet op én gang, og har da efterhånden taget en del billeder. Men jeg regner da med at købe et ekstra batteri. Og betjeningen er enormt simpel og intuitiv. Kan klart anbefales.
Kan du evt lige skrive listen over film, som var med i foredraget, ind, det ville jeg blive glad for?
@Herskegut
Hvor var du?!
Og så generelt:
Stegelmann er sgu en sej gammel gut. Super foredrag. Skal nok lige få uploadet billederne til jer (Elwood og GI).
#43 elwood 19 år siden
hehe yep det sku jeg ha gjort, men jeg var sku for optaget af Stegelmann 8-)
Btw hvad gav du for dit kamerar, og hvor købte du det henne, jeg undersøger bare lige tingene hehe.
men jeg kan da huske lidt af filmne
Der var jo self. Assasination(staveplade) hvor man fik lov at høre en amerikansk synkroniseret Tommy Kenter det var stort.
Manos hands of fate tror jeg den hed, genial film
Deadly Weapons må vi ikke glemme lige en film for davenport 8-)
kvinden med de store bryster, som hun kvælte mænd med.
Sister Streetfighter, med kvinden der "fodre de onde mænd med fluer, og bagefter gav dem røvfuld med spark og det hele, den må jeg bare HA!
Abraxas: Guardian of the Universe
med vores alle sammen Sven Ole Thorsen, genial film hehe vild med hans danske accent henviser til mit citat med skull. Og så mindede den da ret meget om Terminator synes jeg på flere måder.
det lige dem jeg lige kunne huske ummidelbart, kan være jeg kommer påflere men som sagt jeg får listen såskal jeg nogle lige skrive den ind.
Og ja stegelmann var alt jeg havde håbet på, og nu er det bekræftet han er faktisk ret høj, billedet med ham og mig burde bekræfte det ret godt.
Kan slet ikke vente til sæson 2 af planet x kommer, uhh og jeg fik joket med troldspejlet sæson bokssæt yes, vi snakkede også lidt om at der faktisk er folk som ripper troldspejlet, og uploader på nettet, det morede han sig lidt over.
ahh mand for satan det var en god aften, nu fik jeg også sat ansigt på endnu en fra films, men ja Herskegut, hvor var du henne ?
#44 dyg 19 år siden
Af film var der også:
Adventures in Iraq
Horror of the Blood Monsters
Mad Doctor of Blood Island
Velvet Smooth
Rocky Jones, Space Ranger
Og flere andre.
#45 elwood 19 år siden
#46 filmz-herskegut 19 år siden
Elwood og Nayze, hvor var i da ? jeg så et glimt af en med et kamera i noget jeg tror var en hummel trænings shirt.. det var sikkert dig Nayze.
Men jeg sad på 5 foreste række, til højre ;)
Sad lige bag den række der kun bestod af piger derinde..
Men jeg kan kun give jer begge 100% ret, det var et helt fænomenalt fordrag.. tror aldrig jeg har fået så meget for 10kr :)
Nu er jeg lige kommet hjem efter at have været ude og få en imperial Stout.. og en længere snak om alt muligt, med de 2 kammerater jeg var derinde med :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#47 elwood 19 år siden
jeg havde som sagt en Big Fish t-shirt på og sorte briller jeg sad sammen med min ven og så de to andre herre fra Lonetower Visuals (Brutal Incasso) hvor jeg var Boomer på.
#48 filmz-herskegut 19 år siden
Da hun spurgte om hvad jeg læser svarede jeg faglitteratur :P
#49 elwood 19 år siden
hehe faglitteratur.
#50 filmz-herskegut 19 år siden
Fik du så hans autograf ? og et billede sammen med ham