Gravatar

#91 filmz-Asta 19 år siden

#90 Jeg synes som regel ikke at de larmer noget særligt, men det er sikkert rigtigt :)
Det minder mig om at jeg har noget af Oleks manke....En lille souvenier ;)

...og jeg klappede også han-myreslugeren. Han er helt vildt sød :D...men er du gal nogle klør. De kan klippe et kosteskaft midt over, uden problemer :(
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#92 chronaden 19 år siden

#90 ye tak, var i praktik i aalborg zoo et kort stykke tid. Én af dagene var jeg alene med manken i det indendørs bur, havde en stirre konkurrence med ham, pludslig brøler han så kraftigt at hele min brystkasse føles som et afsporet bumlertog!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#93 dyg 19 år siden

Jeg var i Aalborg Zoo i september, og stod lige foran hanløven da han skulle fodres, han kom med et brøl, der fik alle til at træde et skridt tilbage.

Hehe, jeg har godt set myreslugeres klør før, de får Florence Griffith Joyner's negle til at se små ud :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#94 lagoni 19 år siden

Jeg kom lige i tanke om jeg så en reklame for filmz.dk i biografen i går før Walk The Line - der for øvrigt er en virkelig fed film. Lidt sjovt, har ikke set reklamer for det før.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#95 chronaden 19 år siden

#94 reklame for filmz.dk? hva faen går den ud på?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#96 lagoni 19 år siden

Det var bare et af de der billeder/annoncer der kommer før de rigtige "levende billeder"-reklamer :) Der var vist et billede af en Oscar og lidt reklame for Oscar-konkurrencen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#97 filmz-Asta 19 år siden

#93 Hendes negle var i det mindste lakerede i flotte farver ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#98 filmz-thomas _h 19 år siden

Sidder og hører radio på www.pandora.com - fandme en fantastisk tjeneste :D

Og så sidder jeg og forbereder mig på 4 interviews, jeg skal lave imorgen - I PAUSERNE. Argh. Har sagt ja til alt alt for meget.
Gravatar

#99 elwood 19 år siden

venter på The Shield går igang på 3+

og nu så jeg lige de sender Delta Force på svensk tv4 hehe Den fantastiske Chuck Norris og så har den film jo det herlige simple theme music de gentager igen og igen hehe, men jeg tror nu jeg skal se the shield.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#100 NightHawk 19 år siden

# 99 -

Er "The Shield", en politi-serie man bør eje ? :)

Forøvrigt en fantastisk forvandling Michael Chiklis, har taget fra blød hygge betjent i "The Commish", til hårkogt narkobetjent i "The Shield".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: