Jeg har lige stillet forslag om en indsamling på mit arbejde. Hvis alle 80 medarbejdere smed en 20er hver, kunne vi måske få en udluftning på vores toilet. Det stinker frygteligt, når nogen har lavet somali.. Og det hjælper ikke at det er et uni-sex toilet. Det er sku da pinligt, hvis man lige har sendt en stamme afsted til Burundi, og der kommer en af de lækre kontorpiger ind... (Eller omvendt, som jeg har oplevet!)
Nogen der ved hvad det koster at installere en udluftning? - Kommunen gider åbentbart ikke ordne det..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Du er jo en sand ord-ekvilibrist. Du taler med et floromvundet sprog, ligesom ham fra Monty Python.
her RØV-keder jeg mig med min fucking bacheloropgave... den er ved at tage livet af mig, og jeg har udskudt det til sidste øjeblik. That's a bummer, man!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#101 elwood 19 år siden
ha kun sæson 1 og 2 selv men jeg skal nu også ha de andre sæsoner på et tidspunkt, skal bare lige finde dem billig først.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 weebs 19 år siden
#103 filmz-Kadann 19 år siden
[Garfield-mode]Jeg hader mandage..[/Garfield-mode]
#104 cyberzed 19 år siden
#105 lasse78 19 år siden
Hov, har været TIDLIGT op i dag.
#106 davenport 19 år siden
Hvis alle 80 medarbejdere smed en 20er hver, kunne vi måske få en udluftning på vores toilet. Det stinker frygteligt, når nogen har lavet somali..
Og det hjælper ikke at det er et uni-sex toilet. Det er sku da pinligt, hvis man lige har sendt en stamme afsted til Burundi, og der kommer en af de lækre kontorpiger ind...
(Eller omvendt, som jeg har oplevet!)
Nogen der ved hvad det koster at installere en udluftning? - Kommunen gider åbentbart ikke ordne det..
#107 filmz-vassago 19 år siden
#108 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#109 davenport 19 år siden
Ja, en regulær Satre. En Hemmingway uden hæmninger. En dansende bjørn udi sprogets afkroge, en tornado af ord, et vandfald af lyrik...
[/Kurt Thyboe off]
#110 Kalle Ferm 19 år siden
her RØV-keder jeg mig med min fucking bacheloropgave... den er ved at tage livet af mig, og jeg har udskudt det til sidste øjeblik. That's a bummer, man!