Jeg har faktisk lavet mig en dobbelt dvd, kun med Scummvm spil på :) jeg elsker selv dem! Men oven i det, så er der mange af de tidligere spil, man synes var fede engang, ikke helt så gode mere... selvom commando til C64 stadigvæk er det fedeste!!! :D
/me nynner themet... dadada daa daa tralalla lala
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Frokostpausen var slut for 10 min. siden har svært ved at komme i gang igen!!! Nåede at deltage i Filmz Oscar konkurrence(damn nogen af dem er sku' da svære at forholde sig til - endte med at stemme med hjertet) og så fik jeg bestilt lidt film ved CDON bla. Carnivale sæs.1.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg er dog på arbejde. Har lavet for mange aftaler, til at kunne lægge mig syg.. Så må jeg bare nyde det når jeg kan ligge på sofaen senere. Men først skal jeg ned i byen og bruge penge, fordi det er dagen før den 1. (De kan ikke tage de penge fra een, man allerede har brugt) <- ordsprog fra en jeg kender
Så vil jeg ha specielle øl, film og noget godt til aften, hvor jeg er alene hjemme til 23.45. Det kaldes Daven-tid !
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har tidligere fået en - så vidt jeg kan se - forkert licensopkrævning. Jeg skrev derfor en mail til dem og har lige fået svar "Tak for din henvendelse, den vil blive besvaret indenfor 6 uger". Superfin service, opkrævningen skal betales senest 20/3... Nå, jeg må hellere ringe derind så.
Ellers hører jeg Johnny Cash og forsøger at tage mig sammen til i det mindste at finde lektier frem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#221 filmz-herskegut 19 år siden
Jeg har faktisk lavet mig en dobbelt dvd, kun med Scummvm spil på :) jeg elsker selv dem!
Men oven i det, så er der mange af de tidligere spil, man synes var fede engang, ikke helt så gode mere... selvom commando til C64 stadigvæk er det fedeste!!! :D
/me nynner themet... dadada daa daa tralalla lala
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#222 filmz-Asta 19 år siden
#223 davenport 19 år siden
#224 filmz-Asta 19 år siden
#225 wiseguy 19 år siden
#226 davenport 19 år siden
Så må jeg bare nyde det når jeg kan ligge på sofaen senere. Men først skal jeg ned i byen og bruge penge, fordi det er dagen før den 1. (De kan ikke tage de penge fra een, man allerede har brugt) <- ordsprog fra en jeg kender
Så vil jeg ha specielle øl, film og noget godt til aften, hvor jeg er alene hjemme til 23.45.
Det kaldes Daven-tid !
#227 lagoni 19 år siden
Ellers hører jeg Johnny Cash og forsøger at tage mig sammen til i det mindste at finde lektier frem.
#228 davenport 19 år siden
Dem der kan lide Johnny Cash, og dem der kommer til det!
#229 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#230 nakalay 19 år siden