# 15 man kan jo ikke lave meget andet end surfe rundt, for det kræver mindre tankevirksomhed end arbejdet. Medicinen gør en rundt på gulvet, men det kommer der bare nogle spøjse kommentarer ud af ;)
Er lige blevet færdig med min praktik-rapport, så har skænket mig et glas Havana Club Añejo Reserva og Cola... :-D
Det blev til (ifølge Word): Sider: 36 Ord: 10.803 (11.027) Tegn (u.space): 57.206 (58.522) Tegn (m.space): 67.505 (69.045) Afsnit: 590 (605) Linjer: 1.294 (1.316)
Tallene i parantes er inkl. fodnoter. Og så er der jo selvfølgelig ikke talt alle de ting med jeg har slettet igen. :-) Alligevel lidt sjovt at tænke på at jeg har trykket på space ca. 11.000+ gange i løbet af sådan et projekt. :-)
Nu mangler jeg så kun lige at lave en fordømt processrapport på dansk på ca. 10 sider... Det kræver de cocksuckers i hvert fald... :-( Hvis jeg havde haft lyst til at bruge min tid på at lave sådan noget langhåret stas, så havde jeg sgu meldt mig ind på RUC... ;-) ;-) ;-) Forstår ikke hvad de skal med det - det er jo alligevel noget folk laver i sidste øjeblik (som mig) og det bliver jo bare noget gylle fordi det skal fylde 10 sider at skrive hvordan man har skrevet 36... :-(
Så det bliver vidst ikke til noget søvn i nat, eftersom jeg skal have printet min opgave ud og afleveret den imorgen... inklusiv de 10 sider jeg ikke har skrevet endnu...
Er lige kommet hjem fra skolen, hvor jeg har afleveret tredje og sidste rapport, samt været til mundtlig eksamen i digital compression, hvor jeg fik lov til at tale om tabsfri kodning/huffman-kodning/linedrawing til et 9-tal. Kunne godt have fået mere, men det var et af de lette og tynde emner, og jeg havde ikke læst ret godt på det :(
Nu er der 9 dage til næste eksamen, hurra!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Mens jeg ventede på at kommer ind til min mor, læste jeg lidt om sommerens premiere over en kølig pils i den dejlige pinsesol :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 McPeter 19 år siden
#13 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg afventer et tilbud fra 3 privathospitaler, der alle har sagt de kan fixe skuderen :)
#14 filmz-Bruce 19 år siden
#15 McPeter 19 år siden
#16 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#17 McPeter 19 år siden
Det blev til (ifølge Word):
Sider: 36
Ord: 10.803 (11.027)
Tegn (u.space): 57.206 (58.522)
Tegn (m.space): 67.505 (69.045)
Afsnit: 590 (605)
Linjer: 1.294 (1.316)
Tallene i parantes er inkl. fodnoter.
Og så er der jo selvfølgelig ikke talt alle de ting med jeg har slettet igen. :-)
Alligevel lidt sjovt at tænke på at jeg har trykket på space ca. 11.000+ gange i løbet af sådan et projekt. :-)
Nu mangler jeg så kun lige at lave en fordømt processrapport på dansk på ca. 10 sider... Det kræver de cocksuckers i hvert fald... :-( Hvis jeg havde haft lyst til at bruge min tid på at lave sådan noget langhåret stas, så havde jeg sgu meldt mig ind på RUC... ;-) ;-) ;-) Forstår ikke hvad de skal med det - det er jo alligevel noget folk laver i sidste øjeblik (som mig) og det bliver jo bare noget gylle fordi det skal fylde 10 sider at skrive hvordan man har skrevet 36... :-(
Så det bliver vidst ikke til noget søvn i nat, eftersom jeg skal have printet min opgave ud og afleveret den imorgen... inklusiv de 10 sider jeg ikke har skrevet endnu...
#18 McPeter 19 år siden
De nye lotto tal er:
S: 12
O: 2.783
T-: 13.783
T+: 16.513
A: 66
L: 262
Nu ska jeg bare lige i bad, ha brændt det ud på cd og så skal der ellers afleveres. :-)
#19 dyg 19 år siden
Nu er der 9 dage til næste eksamen, hurra!
#20 cyberzed 19 år siden
/drool