Sidder og keder mig grænseløst, mens jeg læser til eksamen. Jeg fatter intet af Orthogonal Frequency Division Modulation.
Trækker jeg et af de nemme spørgsmål kan jeg nok godt få 10-11 stykker, trækker jeg et af de tunge ligger jeg helt nede på omkring de 5-6. Jeg hader mundtlige eksamener. Held og Lotto :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Rart nok at de eneste mundtlige eksamener vi har, er i vores projekt.
Jeg skal til gengæld op i en 7 dages skriftlig prøve i historieteori på tirsdag. Og det fag aner jeg intet om, og har faktisk ikke læst en eneste side af bogen, så det skal nok blive spændende.
Og så er det irriterende at man skal bestå sin bachelor inden man kan læse videre. Så alle prøver skal bestås dette semester :(
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg sidder og skriver historieopgave (kan for øvrigt sige at Michael Collins er en utrolig uinteressant film), skal afleveres på torsdag hvor der også er eksamen, så der er en del der skal nåes. Har også halvårsdag med kæresten - ikke at det er noget jeg normalt går op i, men synes jeg burde bruge dagen på noget mere interessant :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder og prøver på at komme ovenpå igen efter tre dages intenst druk hhv. i Københavnstrup, på kollegiet og på DTU. For satan da... kan godt mærke man ikke er teenager længere ;D
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Er på vej ned for at snolde på tanken for at kunne holde endnu en nat med rapport-skrivning. Tager iøvrigt en del tid at skrive, for sidder med armene over hovedet efter lige at have læst den forhåbentligt gode nyhed i "Slutter Deadwood?"-posten... Hellere tage glæden på forskud end slet ikke at have den! ;-)
Så blev jeg færdig med historieopgave, 6,5 elendige normalsider. Næste gang kan jeg lære at vælge et emne der interesserer mig. Nu vil jeg lige slappe af en times tid og så i seng, skal være frisk til eksamenslæsning i morgen. Glææææder mig til torsdag kl. 12, så er der lige 3 måneders sommerferie til mig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 dyg 19 år siden
Sidder og keder mig grænseløst, mens jeg læser til eksamen. Jeg fatter intet af Orthogonal Frequency Division Modulation.
Trækker jeg et af de nemme spørgsmål kan jeg nok godt få 10-11 stykker, trækker jeg et af de tunge ligger jeg helt nede på omkring de 5-6. Jeg hader mundtlige eksamener. Held og Lotto :(
#2 filmz-lbw 19 år siden
#3 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg skal til gengæld op i en 7 dages skriftlig prøve i historieteori på tirsdag. Og det fag aner jeg intet om, og har faktisk ikke læst en eneste side af bogen, så det skal nok blive spændende.
Og så er det irriterende at man skal bestå sin bachelor inden man kan læse videre. Så alle prøver skal bestås dette semester :(
'Cause I'm evil"
#4 lagoni 19 år siden
#5 McPeter 19 år siden
#6 filmz-incubus 19 år siden
#7 filmz-Bruce 19 år siden
Best Years of Our Life
Red Shoes
Brief Encounter
Arrrgggh!
#8 filmz-herskegut 19 år siden
Ellers er aftenen gået med at skrive nogen mails, og snakke med folk om nogle events næste weekend.
Resten af aftenen skal gå med en kold tjekisk øl, og "Angels & Demons" mangler lige de sidste 200 sider, det kan hurtig klares :)
A good night to you all, and to all a good night.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#9 McPeter 19 år siden
#10 lagoni 19 år siden