Er lige stået op og er ved at komme i gang med dagens gerninger. disse består (igen) i dag af lidt mikroøkonomi regning. Sikkert bare et enkelt eksamens sæt, man skal jo nødigt overanstrenge sig dagen før eksamen. Der ud over skal hytten gøres klar til at kæresten kommer forbi i morgen. Tror ikke at hun vil være tilfreds med det nuværende udseende af boligen og det kan man jo ikke byde hende :)
Er endelig ved at være ovenpå efter en god omgang halsbetændelse mm. Det var da et godt tidspunkt, da Filmz-nedbruddet fuldstændig gik min næse forbi... Har i stedet set en masse Alias - sæson 2 og 3. Jeg gik igang med sæson 4 i går aftes, hvilket endte med, at jeg først kom i seng kl 3... Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg kan lide den drejning, serien har taget. Det må vente til jeg har set lidt mere...
Jeg mangler lidt spændingen ved dobbeltlivet, der var i starten. Nu er alle de medvirkende på samme arbejdsplads og er også sammen i deres fritid; der er ikke rigtig nogen civile outsidere, der skal beskyttes mod "sandheden." Og så mangler jeg også lidt Sark...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Har lige haft 3 timers moede, og sidder nu med frokosten.. dejligt at kunne slappe lidt af ;-) nu er der lige en halv time, saa er der en times moede igen.. Og i aften er det Depeche Mode koncert :-P det kan da kun blive godt!
#46 Du vil noedig hoere hvor lang tid det tog, at fejlfinde paa vores tidligere kontors linje..
direkte linje fra Aarhus til koebenhavn, kobber eget af tdc, udlejet til Telia, som skulle vedligeholde den for AT&T.. la mig bare sige, de kastede skylden frem og tilbage.. hvor det saa endte i et daarligt muxpoint, oppe paa kontoret.. det tog ogsaa kun 1 maaned.. jeezz, siger jeg bare.
#36 Noerrebro bryghus, det kan man kun holde af :-P enjoy!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sådan noget er skabt til at gå galt. :) Selvom blot en af parterne tager sig af sin del 100% korrekt, er der altid to andre parter til at lave lort i det.
#41 Scherlund 19 år siden
#42 dyg 19 år siden
#43 cyberzed 19 år siden
#44 DarkLight 19 år siden
ellers kan vi jo prøve det nye bryggeri/restaurant ved havnen.
#45 tiny 19 år siden
Jeg mangler lidt spændingen ved dobbeltlivet, der var i starten. Nu er alle de medvirkende på samme arbejdsplads og er også sammen i deres fritid; der er ikke rigtig nogen civile outsidere, der skal beskyttes mod "sandheden." Og så mangler jeg også lidt Sark...
#46 dyg 19 år siden
#47 filmz-Kadann 19 år siden
De bestiller vel en tekniker til dig? :-p
#48 cyberzed 19 år siden
#46 Synes det lyder til at du har tabt mere og mere :)
#49 filmz-herskegut 19 år siden
nu er der lige en halv time, saa er der en times moede igen..
Og i aften er det Depeche Mode koncert :-P det kan da kun blive godt!
Du vil noedig hoere hvor lang tid det tog, at fejlfinde paa vores tidligere kontors linje..
direkte linje fra Aarhus til koebenhavn, kobber eget af tdc, udlejet til Telia, som skulle vedligeholde den for AT&T.. la mig bare sige, de kastede skylden frem og tilbage.. hvor det saa endte i et daarligt muxpoint, oppe paa kontoret.. det tog ogsaa kun 1 maaned.. jeezz, siger jeg bare.
Noerrebro bryghus, det kan man kun holde af :-P enjoy!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#50 filmz-Kadann 19 år siden
Sådan noget er skabt til at gå galt. :) Selvom blot en af parterne tager sig af sin del 100% korrekt, er der altid to andre parter til at lave lort i det.