Det er ikke specielt at finde noget at bo i i Odense, jeg vil 'bare' have eget køkken og bad til en overkommelig pris. Jeg har boet på kollegie i 2 år og er ret træt af at dele. Men hvis man kan klare sig med at dele køkken, bad eller begge (hvilket kan være ganske hyggeligt til tider), så er det ret nemt at finde noget.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#192 Jeg vil nu også helst have mit eget køkken og bad, i stedet for at skulle dele. Nu har jeg så også været heldig med ikke at skulle det mens jeg har boet her i Aalborg. Men her er det også forholdsvis nemt at finde noget.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#193 - godt med forståelse :) Mit absolutte max incl forbrug er 3000, meget gerne mindre. Jeg vil helst have noget i Odense C eller M, gerne 30-35 kvm. Ved ikke om det er utopisk, men jeg prøver :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#196 - Du kan overtage mit værelse. Det er godt nok i Århus, det er godt nok kun 12m2, og så deles der godt nok køkken og bad med en anden... Men derudover er det præcis det du søger!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige kommet hjem og fået snakket med Fruen og besluttet at vi ikke flytter i denne omgang, da lejligheden, på trods at den er større, faktisk ikke er så nem at indrette på grund af bl.a. skrå vægge både i bredden og højden :-(
Vi har derfor besluttet indtil videre at give vores nuværende et make over med nye farver, gardiner og et par nye møbler :-)
#191 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#192 lagoni 19 år siden
#193 Guts 19 år siden
Forståeligt nok!!
Hvad er dine minimumskrav (str., leje, beliggenhed osv.)??
#194 filmz-jonasgr 19 år siden
Men her er det også forholdsvis nemt at finde noget.
'Cause I'm evil"
#195 dyg 19 år siden
Er lige kommet hjem fra skolen, sidste eksamen overstået i denne omgang. Nu står den på en uges arbejde med specialet, og så sommerferie.
#196 lagoni 19 år siden
#197 dyg 19 år siden
#198 cyberzed 19 år siden
#199 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Vi har derfor besluttet indtil videre at give vores nuværende et make over med nye farver, gardiner og et par nye møbler :-)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#200 cyberzed 19 år siden