#60 Ah cybercity. Min IP telefon var nede i ca. et halvt år. Men jeg har nu altid godt kunne lide dem. Jeg kan dog godt forstå at du er noget irriteret på dem. Det er godt at TDC ikke er håndværkerbranchen: "hvornår kommer i og laver mit tag? ", "Engang i næste uge mellem 7-16".
Jeg sidder nu og bander og svovler over historieteori. Noget totalt ubrugeligt noget, som kun bliver brugt af ca. 5% af uddannede historikere (i følge vores undervisere). Frygter at jeg ikke er helt normal, når vi kommer til næste uge (nå nej det er jeg vidst ikke alligevel).
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Sidder og arbejder på et par anmeldelser til forskellige steder, mens jeg lytter til lidt filmmuzak i baggrunden af Kenny G ... nåååå nej ... Jerry G ... The Omen ;)
#63 Jeg synes nu, at de plejer at komme til tiden. I hvert fald inden for +/- 30 minutter.
Men i hvert fald er Tdc dårligere på dette område. En margin på 10 timer synes jeg i hvert fald er meget. Og så skal man betale bøde/gebyr hvis man ikke er hjemme.
10 timer er vist også en kende overdrevet. ;) Tiderne er 8-12, 12-16 og 8-16 og arbejdet skal være påbegyndt indenfor det tidsrum, hvilket betyder at har man en tid der hedder 8-12, så kan teknikeren rent faktisk begynde på den kl. 11.55, hvilket en del medarbejdere glemmer at oplyse kunderne om. Der er så nye tider på trapperne, om de er taget i brug, ved jeg så ikke, men planen er at udvide arbejdstiden til kl. 18 og i weekenden, for at komme kunderne i møde.
Desuden har alle andre udbydere, som bruger TDC's net, en mulighed for 2-timers interval, f.eks. 8-10, 10-12 o.s.v., en service som TDC-kunder skal betale ekstra for.
Hvis en aftale bliver svigtet på en eller anden måde, er der jo altid mulighed for at henvende sig til sin udbyder og bede om en eller anden form for kompensation, hvilket kan lade sig gøre i mange tilfælde. At man kommer til at betale for et forgæves teknikerbesøg, har intet med en bøde at gøre og det er noget man skal gøres opmærksom på, når man laver aftalen.. dog er der en god grund til at have disse gebyrer, fordi ellers ville folk ikke overholde aftalerne og så ville ventetiderne blive endnu længere end de er i forvejen. :)
#67 Ok så har de lavet tiderne om siden jeg fik internet hos CC. Gebyrer/bøder er det samme for mig, unødige penge at komme af med. Selv om der selvfølgelig er nogle juridiske forskelle.
Har dog heller aldrig haft problemer med det. Kan bare huske at jeg syntes at det var irriterende at skulle vente i 8 timer på et besøg, men det har de så åbenbart lavet om. Og det kan selvfølgelig lade sig gøre, at få en ny tid, hvis det var.
Jeg vil dog godt rose Cybercity (har kun haft tiscali udover det). Deres support har altid virket upåklageligt. Engang snakkede jeg med en supporter i næsten 45 minutter (deromkring i hvert fald) for at få løst et problem med min router. Han mente dog jeg skulle have en ny router til sidst. Efter 2 dage havde de selv rodet med nogle indstillinger på routeren (fik en sms fra dem) og så virkede den. Det er god service. Nogle gange skal de også roses :)
#68 - Helt enig, har været super tilfreds med CC lige indtil nu. Det er også derfor jeg endnu ikke har svinet dem til, de får lidt længere line end så mange andre ville i samme situation.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er jo kun unødige penge, hvis folk vælger at smutte hjemmefra, uden at aflyse aftalen. :)
Ved oprettelse med tekniker, tager man typisk en 8-timers tid, ganske simpelt fordi det er nemmere at have med at gøre for de folk der skal koordinere teknikerne. Det er jo ikke til at vide om det tager 10 min. eller 2 timer hos kunden, afhængigt af hvor meget der skal laves, dog har det ihvertfald de sidste 4-5 år og vist længere tid tilbage, været muligt at få en oprettelse indenfor et 4-timers interval i stedet. At Cybercity og andre udbydere så vælger at lade være med at benytte den mulighed, er en anden sag. :)
Ved fejlretning, har det været muligt at få et 4-timers interval, næsten så længe som TDC har heddet TDC, også for de andre udbydere. 2-timers interval er ihvertfald 3-4 år gammelt, så det er kun et spørgsmål om der har været andre kunder der har nappet de tider, da der selvfølgelig er et begrænset antal til rådighed.
#61 filmz-jonasgr 19 år siden
Det er godt at TDC ikke er håndværkerbranchen: "hvornår kommer i og laver mit tag? ", "Engang i næste uge mellem 7-16".
Jeg sidder nu og bander og svovler over historieteori. Noget totalt ubrugeligt noget, som kun bliver brugt af ca. 5% af uddannede historikere (i følge vores undervisere).
Frygter at jeg ikke er helt normal, når vi kommer til næste uge (nå nej det er jeg vidst ikke alligevel).
'Cause I'm evil"
#62 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 filmz-Kadann 19 år siden
Det var da en ekstrem dårlig sammenligning, fordi håndværkere er da netop folk man ikke kan stole på mht. aftaler. :)
Endnu har jeg kun oplevet to gange at en håndværker kom til aftalte tid.
#64 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#65 filmz-jonasgr 19 år siden
Men i hvert fald er Tdc dårligere på dette område. En margin på 10 timer synes jeg i hvert fald er meget. Og så skal man betale bøde/gebyr hvis man ikke er hjemme.
'Cause I'm evil"
#66 dyg 19 år siden
#67 filmz-Kadann 19 år siden
10 timer er vist også en kende overdrevet. ;) Tiderne er 8-12, 12-16 og 8-16 og arbejdet skal være påbegyndt indenfor det tidsrum, hvilket betyder at har man en tid der hedder 8-12, så kan teknikeren rent faktisk begynde på den kl. 11.55, hvilket en del medarbejdere glemmer at oplyse kunderne om. Der er så nye tider på trapperne, om de er taget i brug, ved jeg så ikke, men planen er at udvide arbejdstiden til kl. 18 og i weekenden, for at komme kunderne i møde.
Desuden har alle andre udbydere, som bruger TDC's net, en mulighed for 2-timers interval, f.eks. 8-10, 10-12 o.s.v., en service som TDC-kunder skal betale ekstra for.
Hvis en aftale bliver svigtet på en eller anden måde, er der jo altid mulighed for at henvende sig til sin udbyder og bede om en eller anden form for kompensation, hvilket kan lade sig gøre i mange tilfælde. At man kommer til at betale for et forgæves teknikerbesøg, har intet med en bøde at gøre og det er noget man skal gøres opmærksom på, når man laver aftalen.. dog er der en god grund til at have disse gebyrer, fordi ellers ville folk ikke overholde aftalerne og så ville ventetiderne blive endnu længere end de er i forvejen. :)
#68 filmz-jonasgr 19 år siden
Har dog heller aldrig haft problemer med det. Kan bare huske at jeg syntes at det var irriterende at skulle vente i 8 timer på et besøg, men det har de så åbenbart lavet om. Og det kan selvfølgelig lade sig gøre, at få en ny tid, hvis det var.
Jeg vil dog godt rose Cybercity (har kun haft tiscali udover det). Deres support har altid virket upåklageligt. Engang snakkede jeg med en supporter i næsten 45 minutter (deromkring i hvert fald) for at få løst et problem med min router. Han mente dog jeg skulle have en ny router til sidst. Efter 2 dage havde de selv rodet med nogle indstillinger på routeren (fik en sms fra dem) og så virkede den. Det er god service.
Nogle gange skal de også roses :)
'Cause I'm evil"
#69 dyg 19 år siden
#70 filmz-Kadann 19 år siden
Det er jo kun unødige penge, hvis folk vælger at smutte hjemmefra, uden at aflyse aftalen. :)
Ved oprettelse med tekniker, tager man typisk en 8-timers tid, ganske simpelt fordi det er nemmere at have med at gøre for de folk der skal koordinere teknikerne. Det er jo ikke til at vide om det tager 10 min. eller 2 timer hos kunden, afhængigt af hvor meget der skal laves, dog har det ihvertfald de sidste 4-5 år og vist længere tid tilbage, været muligt at få en oprettelse indenfor et 4-timers interval i stedet. At Cybercity og andre udbydere så vælger at lade være med at benytte den mulighed, er en anden sag. :)
Ved fejlretning, har det været muligt at få et 4-timers interval, næsten så længe som TDC har heddet TDC, også for de andre udbydere. 2-timers interval er ihvertfald 3-4 år gammelt, så det er kun et spørgsmål om der har været andre kunder der har nappet de tider, da der selvfølgelig er et begrænset antal til rådighed.