Sidder på hotlinen, og roder lidt med min hjemmeside, som jeg er mystiske årsager igen har fået til at virke med transitional istedet for strict, og det er også bedre til mit formål. Speaking of support...
Hvis man har webspeed, hvad gør man så for at f.eks. både og ha sin computer tilsluttet og et acces point, min pc er koblet til modemet via. USB så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre for at få koblet mit AP på også ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvordan er det til at have med at gøre? Jeg har selv overvejet at rode lidt med det for sjov på et tidspunkt, da jeg kun har rodet med trådløst på den "normale" måde.
Det driller lidt hvis man ikke har prøvet det før, men så vidt jeg kan forstå er linien rimelig stabil.
Dog er der problemer med messenger/webmessenger, der absolut ikke vil connecte. Linien er fuld delt uden firewall, så det er ikke der. Messenger tester også linien for god, men vil stadig ikke logge ind.
Jeg installerede Miranda istedet, og det virker fint.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ok, jeg kan så forstå at det bruges til at dele en netforbindelse, præcis som man gjorde før i tiden, hvor maskinen med modemet var "server" og den anden var koblet på via et krydset kabel? :)
#91 davenport 19 år siden
#92 cyberzed 19 år siden
#93 elwood 19 år siden
Hvis man har webspeed, hvad gør man så for at f.eks. både og ha sin computer tilsluttet og et acces point, min pc er koblet til modemet via. USB så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre for at få koblet mit AP på også ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#94 Corgan 19 år siden
#88 & #90:
Tak for det.
Jeg tror jeg må en tur til Roskildevej.
#95 DarkLight 19 år siden
#96 filmz-Kadann 19 år siden
Enten skal du gøre som Darklight skriver, ellers skal du ofre lidt penge på en billig trådløs router.
#95 -
Hvordan er det til at have med at gøre? Jeg har selv overvejet at rode lidt med det for sjov på et tidspunkt, da jeg kun har rodet med trådløst på den "normale" måde.
#97 DarkLight 19 år siden
Dog er der problemer med messenger/webmessenger, der absolut ikke vil connecte. Linien er fuld delt uden firewall, så det er ikke der. Messenger tester også linien for god, men vil stadig ikke logge ind.
Jeg installerede Miranda istedet, og det virker fint.
#98 filmz-Kadann 19 år siden
Ok, jeg kan så forstå at det bruges til at dele en netforbindelse, præcis som man gjorde før i tiden, hvor maskinen med modemet var "server" og den anden var koblet på via et krydset kabel? :)
#99 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#100 DarkLight 19 år siden
Properties på Network Connection, Advanced, Internet Connection Sharing.