Puha, en kollegas barn er død af kræft i weekenden, der er samarbejdsproblemer og vi passer baby og hundehvalp i et par dage. Det er ikke lige fede tider. Ville ønske det snart blev onsdag kl. 15.00 - and i´m out´a here.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 Send hunden op til mig så skal jeg nok passe den. Det lyder da ret ufedt, sådan trykket stemning der udløser problemerne eller folk vil bare ikke noget som helst idag?
Ikke en du kender, men alle har det bare a helvede til med det.
Generelt er stemningen bare dårlig for tiden. Hvis i har fulgt med på det sidste, så ved i hvordan min branche har det. Der er ingen der gider arbejde i det her fag, og det kan selvfølgelig mærkes på arbejdspresset.
Nu er der en kollega der græder.....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 davenport 19 år siden
Det er ikke lige fede tider. Ville ønske det snart blev onsdag kl. 15.00 - and i´m out´a here.
#82 cyberzed 19 år siden
#83 läkerol 19 år siden
#84 davenport 19 år siden
Generelt er stemningen bare dårlig for tiden. Hvis i har fulgt med på det sidste, så ved i hvordan min branche har det. Der er ingen der gider arbejde i det her fag, og det kan selvfølgelig mærkes på arbejdspresset.
Nu er der en kollega der græder.....
#85 cyberzed 19 år siden
#86 Corgan 19 år siden
Jeg leder efter den danske 3-disc udgave af Total Recall som indeholder filmen i HD. Er der nogen der har set den et sted?
#87 BN 19 år siden
#88 filmz-Kadann 19 år siden
Det ser ud til at den er udsolgt de fleste steder, men både cdon og Axel ser ud til at kunne skaffe den.
#89 lagoni 19 år siden
#90 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***