Sidder og drikker øl og venter på at det bliver CL tid... Storskærm og en ramme bajer. Håber vi ender i straffesparkskonkurrence, så det tager rigtig lang tid, for jeg må nemlig flekse til kl. 11.45 i morgen :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Håber vi ender i straffesparkskonkurrence, så det tager rigtig lang tid, for jeg må nemlig flekse til kl. 11.45 i morgen :D
Øhh hov hov, Jeg skal altså op Kl. 06.00 :-( Men på den anden side, hvis det er en god kamp, vil jeg egentlig også gerne have mere. Håber bare mest på at Barca vinder.
Disconnecter stadigvæk hver halve time eller oftere. Skal nok passe, at TDC-manden kommer i morgen kl. 11:59, og finder ud af, at problemet slet ikke er ved mig, men inde på centralen (hvilket noget tyder kraftigt på).
Men nu har jeg bestilt grillmad, så kan jeg sidde og fede den, mens jeg ser bold.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 cyberzed 19 år siden
Forrige
#2 davenport 19 år siden
Storskærm og en ramme bajer.
Håber vi ender i straffesparkskonkurrence, så det tager rigtig lang tid, for jeg må nemlig flekse til kl. 11.45 i morgen :D
#3 MuManden 19 år siden
Øhh hov hov, Jeg skal altså op Kl. 06.00 :-(
Men på den anden side, hvis det er en god kamp, vil jeg egentlig også gerne have mere.
Håber bare mest på at Barca vinder.
#4 davenport 19 år siden
#5 filt 19 år siden
#6 Bates 19 år siden
#7 dyg 19 år siden
Men nu har jeg bestilt grillmad, så kan jeg sidde og fede den, mens jeg ser bold.
#8 davenport 19 år siden
#9 filt 19 år siden
#10 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk