Gravatar

#221 bobber 19 år siden

Elendig aften..Blev pisset godt og grundigt på af en person jeg egentlig troede var en rigtig god ven. Men sådan kan det åbenbart gå når der kommer kvinder ind i billedet.

Sluttede dog nogenlunde af med at jeg derefter mødtes med min bedste ven over en bajer og et afsnit af BoB.
Don't Panic
Gravatar

#222 Scherlund 19 år siden

#218 Ca. 22,5*44,5*45,5 H*B*D for hvert rum.

Er lige stået op. Skal til matematik eksamen og er begyndt at tvivle på om jeg skulle have taget så let på det som jeg har gjort.

Nå må bare ud på uni, få noget morgenmad og lige læse lidt aviser for at dulme nerverne.
Gravatar

#223 DarkLight 19 år siden

Mange tak, Scherlund. Må det gå dig godt til eksamen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#224 filmz-Bruce 19 år siden

Lige kommet hjem fra jobbet. Har knækket ryggen, det gør forbandet ondt og 5 panodiler har ikke hjulpet, så nu har jeg nuppet en sovepille :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#225 dyg 19 år siden

Har lige afleveret et projekt, sidder nu og skriver rapport færdig til projekt nummer to, så jeg også kan få det afleveret i dag.

Derefter vil jeg så skrive på rapporten til projekt 3. Ville være dejligt at få den afleveret i dag, da jeg skal til mundtlig eksamen tirsdag, og intet har fået læst endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#226 filmz-herskegut 19 år siden

Efter at have haft "filmz.dk" abstinenser det meste af dagen, samt dagen igår.. er filmz.dk endelig oppe igen.

En stor tak til Lauer og Hmn :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#227 bobber 19 år siden

Ahhhh! Et filmz-fix. Godt at den er oppe igen.
Don't Panic
Gravatar

#228 lagoni 19 år siden

Mmm, filmz. Du har været savnet. Og ja, stor tak til hmn (og Lauer fra newz).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#229 filmz-lbw 19 år siden

Jeg var utro... famlede ind på filmnet i stedet, men jeg fortrød det kort efter... :|

Uh, Star Wars i tv.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#230 filmz-Bruce 19 år siden

Er på panodiler, ibubrufen og Dolol (morfinpræparat) hver 6 time pga. rygsmerter :( Har hjulpet, men føj det er ubehageligt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: