Elendig aften..Blev pisset godt og grundigt på af en person jeg egentlig troede var en rigtig god ven. Men sådan kan det åbenbart gå når der kommer kvinder ind i billedet.
Sluttede dog nogenlunde af med at jeg derefter mødtes med min bedste ven over en bajer og et afsnit af BoB.
Har lige afleveret et projekt, sidder nu og skriver rapport færdig til projekt nummer to, så jeg også kan få det afleveret i dag.
Derefter vil jeg så skrive på rapporten til projekt 3. Ville være dejligt at få den afleveret i dag, da jeg skal til mundtlig eksamen tirsdag, og intet har fået læst endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#221 bobber 19 år siden
Sluttede dog nogenlunde af med at jeg derefter mødtes med min bedste ven over en bajer og et afsnit af BoB.
#222 Scherlund 19 år siden
Er lige stået op. Skal til matematik eksamen og er begyndt at tvivle på om jeg skulle have taget så let på det som jeg har gjort.
Nå må bare ud på uni, få noget morgenmad og lige læse lidt aviser for at dulme nerverne.
#223 DarkLight 19 år siden
#224 filmz-Bruce 19 år siden
#225 dyg 19 år siden
Derefter vil jeg så skrive på rapporten til projekt 3. Ville være dejligt at få den afleveret i dag, da jeg skal til mundtlig eksamen tirsdag, og intet har fået læst endnu.
#226 filmz-herskegut 19 år siden
En stor tak til Lauer og Hmn :-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#227 bobber 19 år siden
#228 lagoni 19 år siden
#229 filmz-lbw 19 år siden
Uh, Star Wars i tv.
#230 filmz-Bruce 19 år siden